کد خبر: 538365
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ۱۸:۵۱:۳۲
| |

۵۰۰ کیلوگرم ماهی غیرمجاز در خراسان جنوبی کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: ماموران پلیس در این شهرستان با بازرسی یک وانت، ۵۰۰ کیلوگرم ماهی غیرمجاز و فاقد مجوز بهداشتی را کشف کردند.

۵۰۰ کیلوگرم ماهی غیرمجاز در خراسان جنوبی کشف شد
کد خبر: 538365
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ۱۸:۵۱:۳۲

سرهنگ فاضل مریمی اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه "جوخواه" طبس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، هنگام گشت‌زنی در این شهرستان به یک وانت مزدا مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این وانت، ۵۰۰ کیلوگرم ماهی غیرمجاز و فاقد مجوز بهداشتی کشف شد که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین از دستگیری یک سارق اماکن خصوصی با کشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مریمی افزود: با وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان طبس، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ضربتی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی طبس بیان داشت: متهم در بازجویی‌های پلیسی ابتدا منکر هر گونه جرم و اتهامی شد اما با روبه‌رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات به‌ناچار لب به اعتراف گشود و به ۹ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها