کد خبر: 537929
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ۰۸:۱۴:۲۳
| |

هواشناسی:

آغاز بارش برف و باران در نوار شمالی کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز با عبور سامانه بارشی از شمال غرب، در استان‌های گیلان، اردبیل، مازندران و گلستان بارندگی خواهیم داشت که تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

آغاز بارش برف و باران در نوار شمالی کشور
کد خبر: 537929
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ۰۸:۱۴:۲۳

فریبا گودرزی، کارشناس هواشناسی روز دوشنبه درباره وضعیت آب وهوا گفت: همچنین بارش‌ها از اواخر وقت امشب در شمال خراسان رضوی آغاز خواهد شد و تا پایان هفته در مناطق اعلام شده بارش‌ها به صورت برف و باران ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه‌داد: از صبح امروز نیز در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان، بارش‌ها به شکل پراکنده خواهد بود و سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود. 

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، بارش‌هایی که از امشب در سواحل خزر آغاز خواهد شد و بخش‌هایی از اردبیل، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی  را در بر خواهد گرفت، متاثر از عبور یک سامانه از سمت شمال کشور است.

وی بیان‌داشت: امروز در نوار شرقی کشور هم وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت که در برخی نقاط احتمال ایجاد گرد و خاک وجود دارد. 

گودرزی اعلام کرد: امروز کاهش محسوس دما بین هشت تا ۱۰ درجه در جنوب کشور و در سواحل خزر، و در استان‌های اردبیل و خراسان شمالی کاهش دما بین ۶ تا هشت درجه را شاهد خواهیم بود.

گودرزی ادامه داد: امروز دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم نیمه شرقی خلیج‌فارس و تنگه هرمز این شرایط را خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها