کد خبر: 537910
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۲۱:۵۶:۰۲
| |

در آئین معارفه جانشین فرماندهی سپاه فجر مطرح شد:

"ولایتمداری" شاخصه اصلی فرماندهان سپاه است

سردار بوعلی گفت: فرماندهان و مدیران یکی از ارکان اساسی و تاثیرگذار در دستیابی به موفقیت در کارها و ماموریت های محوله هستند و نقش فرمانده در هدایت مجموعه و نیروها به سمت اهداف، غیرقابل چشم پوشی است.

"ولایتمداری" شاخصه اصلی فرماندهان سپاه است
کد خبر: 537910
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۲۱:۵۶:۰۲

آئین معارفه جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس با حضور سردار یداله بوعلی، محمودی زاده و جمعی از فرماندهان و مسئولان استان، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

​به گزارش فارس، محمودی زاده در این مراسم با تبریک فرارسیدن ایام ولادت امیراامومنین حضرت علی (علیه السلام)، گفت: "ولایتمداری" شاخصه اصلی فرماندهان و مدیران در سپاه است و آنچه سپاه را از سایر نیروهای نظامی متمایز کرده و به آن برتری می بخشد همین اتکاء به آموزه های اسلام و فرهنگ عاشورایی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر خاطرنشان کرد: دو مولفه مهم خودسازی و معنویت افزایی همواره باید مورد توجه فرماندهان قرار داشته باشد و ارتقاء این مولفه ها را در کارکنان مجموعه های تحت مدیریت خود نیز پیگیری کنند.

سردار بوعلی در این مراسم با تاکید بر نقش تاثیرگذار فرماندهان و مدیران در موفقیت ماموریت ها، گفت:  فرماندهان و مدیران یکی از ارکان اساسی و تاثیرگذار در فرآیند دستیابی به موفقیت در کارها و ماموریت های محوله هستند و نقش فرمانده در هدایت مجموعه و نیروها به سمت اهداف غیرقابل چشم پوشی است.

وی خاطرنشان کرد: روحیه جهادی، تفکر بسیجی و اخلاقمداری شاخصه های اصلی یک فرمانده پیشرو و موفق هستند که باید در فرآیند انتصاب فرماندهان و مدیران مورد توجه قرار بگیرند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه نیروهای مسلح در اوج آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی هستند، گفت: جوانان مومن و انقلابی در نیروهای مسلح با روحیه حسینی و ایثار آماده مقابله و پاسخ دندان شکن به هرگونه تهدید هستند.

در این مراسم سرهنگ پاسدار حسن عبداله زاده بعنوان جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس معرفی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها