کد خبر: 537810
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۴:۱۹:۴۶
| |

اعلام جزییات جذب نیروی امریه در دانشگاه علامه طباطبائی

داوطلبان بومی نخبه و استعداد درخشان دانشگاه علامه طباطبائی تا ۲۷ بهمن فرصت دارند نسبت به ثبت نام در فراخوان امریه ثبت نام کنند.

اعلام جزییات جذب نیروی امریه در دانشگاه علامه طباطبائی
کد خبر: 537810
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۴:۱۹:۴۶

 دانشگاه علامه طباطبائی اعلام کرد؛  بر اساس همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و اداره کل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دو امریه پژوهش یار از میان داوطلبان بومی نخبه و استعداد درخشان می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه،  واجدان شرایط برای شرکت در فراخوان جذب  امریه تا ۲۷ بهمن فرصت دارند با مراجعه به نشانی http://amriye.msrt.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری- ترجیحاً کارشناسی ارشد از جمله شرایط مهم برای شرکت در فراخوان امریه دانشگاه علامه طباطبایی عنوان شده است.

علم سنجی و علم اطلاعات و دانش شناسی، مدیریت صنعتی و کسب و کار، آمار و ریاضی، علوم رایانه، علوم شناختی، آشنایی کامل به زبان انگلیسی، مهارت در جستجوی پیشرفته در اینترنت، تسلط کامل به مجموعه نرم افزارهای ICDL به ویژه Excel و سابقه پژوهشی مفید و تجربه در انجام فعالیت های پژوهشی از جمله رشته های تحصیلی مورد نیاز و همچنین شرایط شرکت در این فراخوان است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها