کد خبر: 537569
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۳:۲۵:۲۵
| |

معاون وزیر کار:

ایجاد اشتغال در صدر برنامه‌های دولت است

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دغدغه رفع بیکاری و ایجاد اشتغال اصلی‌ترین مطالبه مردم است که از این رو اشتغالزایی در صدر برنامه‌های دولتمردان قرار دارد.

ایجاد اشتغال در صدر برنامه‌های دولت است
کد خبر: 537569
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۳:۲۵:۲۵

 

 علی ‌حسین رعیتی‌فرد در آیین تودیع و معارفه سرپرست این اداره کل در شیراز افزود: دغدغه رفع بیکاری و ایجاد اشتغال اصلی ترین مطالبه مردم از دولتمردان است و بار اصلی این مساله نیز در استان‌ها بر دوش ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، او ادامه داد: زیست بوم اشتغال در این وزارتخانه طراحی شده که بر اساس آمایش سرزمینی اشتغالزایی گسترده‌ای در کشور ایجاد کرد.

رعیتی فرد گفت: در استان فارس افزون بر ۷۸۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی وجود دارد که با احتساب خانواده به افزون بر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسند.

وی یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب و امام راحل را خدمت به محرومان دانست و ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه کوشش برای هم افزایی و خدمت به جامعه هدف و محرومان، رضایتمندی را در کشور بالا خواهد برد.

او اظهار داشت: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره شعارها و اهدافی را ترسیم کرده‌اند که برای نظام سلطه خوشایند نبوده است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه اغلب جامعه و مردم مخاطب این وزارتخانه هستند افزود: ارتباط گسترده و رابطه نزدیک و صمیمی و بدون واسطه با مردم امری مهم است و مدیران فعلی وزارت تعاون این دغدغه را دارند که در لبه اصلی ارتباط دولت با مردم قرار دارند و از این رو باید مشکلات مردم را کاهش داد تا اعتماد عمومی به دولت نیز افزایش یابد.

رعیتی فرد گفت: افزون بر ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جامعه کارگری کشور و سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بازنشسته تامین اجتماعی و یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر صندوق بازنشستگی کشوری را تشکیل می‌دهند که با احتساب خانواده این افراد بیش از نیمی از مردم ایران جزو جامعه هدف این وزارتخانه هستند.

فاصله بین مردم و دولت باید به حداقل برسد

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم گفت: دولت مردمی به مردم وابسته است و باید در اتاق مدیران به روی مردم باز باشد و در این دوره فاصله بین مردم و دولت کاهش یابد.

حبیب الله جلیلی افزود: در نظام جمهوری اسلامی مطالبه و نقد از عملکردها وجود دارد اما ذیل این پرچم همه باید به دنبال ارائه خدمت مطلوب به مردم باشیم.

او ادامه داد: این انتظار در سطح استان و خصوصا از دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد که برای حل مشکلات و مطالبات مردم با سرپرست جدید اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس همکاری و هم افزایی داشته باشند.

وی بیان کرد: عملکرد تمام مدیران و مجموعه‌های ذیل این وزارتخانه به طور مداوم و دقیق مورد ارزیابی و نظارت جدی قرار دارد.

در این مراسم از ضمن قدردانی از کوشش‌های مصطفی هاشمی سرپرست سابق اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، وحید خداپرست به این سمت منصوب شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها