کد خبر: 537550
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۲:۳۹:۰۸
| |

زاکانی، شهردار تهران:

به دنبال رونق شهر و آرامش شهروندان هستیم

شهردار تهران گفت: در حال جمع‌آوری پروژه‌های روی زمین‌مانده هستیم تا در ابتدای سال آینده با جلب مشارکت مردم آنها را به نتیجه رسانده و موجبات امنیت و رونق را برای شهروندان فراهم آوریم.

 به دنبال رونق شهر و آرامش شهروندان هستیم
کد خبر: 537550
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۲:۳۹:۰۸

علیرضا زاکانی در مراسم آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری که امروز شنبه ۲۳ بهمن ماه به صورت همزمان در مناطق مختلف شهر و برخط و همزمان با ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: ورود به ۴۴سالگی انقلاب اسلامی و بیش از ۴ دهه ایستادگی بر شعارهای بنیادین انقلاب نویدبخش آینده‌ای بسیار درخشان است؛ به لطف الهی این ودیعه و این انقلاب نصیب مردم ایران شد و به برکت حضرات اهل البیت که امروز میلاد امام جواد(ع) است، انقلاب مسیر رشد و شکوفایی‌اش را ادامه داد.

به گزارش فارس، شهردار پایتخت افزود: نقش امام بزرگوار و رهبری انقلاب و ملت رشید ما از مردان، زنان و جوانان و تک‌تک‌ کسانی که به رشد و شکوفایی انقلاب کمک کردند، نباید نادیده گرفت، به ویژه شهدای دفاع مقدس، سلامت، مدافع حرم و شهدای خدمت.

وی با پرداختن به مقام شامخ شهدا ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا برای ما مدال افتخار هستند؛ در جمع ما نیز پدر و مادر شهید سید جلال‌الدین شرق آزادی حضور دارند؛ در سال ۶۲ این شهید بزرگوار به رغم مجروحیت در عملیات خیبر شرکت کرد و در اوج مظلومیت در جزیره خیبر به شهادت رسید.

زاکانی در بخش دیگری از گفته‌هایش بیان کرد: مفتخریم امروز بیش از ۲۰۰ پروژه بزرگ‌ و کوچک در برخی مناطق افتتاح خواهند شد؛ در واقع افتتاح پروژه‌ها در مناطق ۱۵، ۱۸، ۱۹ و ۵ فقط به عنوان نمونه بود و باقی مناطق نیز پروژه‌هایشان را افتتاح خواهند کرد.

وی افزود: پروژه زیرگذر جناح در منطقه ۵، بیش از ۴ سال نیمه‌کاره رها شده بود؛ به واسطه نبودن همین زیرگذر، سال گذشته ۳ هموطن ما جان خود را در حادثه تصادف از دست دادند.

زاکانی با بیان اینکه امیدواریم پروژه‌های بزرگ عمرانی در شهر رونق گرفته و ماحصل آن آسایش و آرامش مردم باشد، گفت: گذشته از پروژه‌های عمرانی، پروژه‌های اجتماعی، معیشتی و اقتصادی، ایمنی و... نیز در دستور کار شهرداری است.

شهردار پایتخت تاکید کرد: در حال جمع‌آوری پروژه‌های روی زمین‌مانده هستیم تا در ابتدای سال آینده با جلب مشارکت مردم آنها را به نتیجه رسانده و موجبات امنیت و رونق را برای شهروندان فراهم آوریم. امیدواریم این اقدامات گام‌ در جهت رضایت مردم باشد.

وی در پایان تاکید کرد: با رهبر عظیم‌الشأن انقلاب پیمان بستیم که تا آخرین نفس در راه پیشرفت شهر تلاش کنیم.

 صبح امروز پروژه های زیرگذر آزادی با سه دسترسی( پایانه آزادی، BRT محمد علی جناح و جناح شمالی) در منطقه ۵، مجموعه ورزشی شهید مظاهری در منطقه ۱۵، بوستان مدافعان سلامت در منطقه ۱۸ و بوستان وصال در منطقه ۱۹ بعنوان شاخص‌ترین پروژه‌های شهری به صورت برخط و باحضور شهردار تهران افتتاح شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها