کد خبر: 537436
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ۱۴:۵۱:۲۱
| |

رییس سازمان مدیریت بحران کشور:

ناامیدکنندگان مردم جمعیت امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ببینند

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ناامیدکنندگان مردم از انقلاب و جمهوری اسلامی باید حضور مردم در جشن امروز انقلاب را خوب ببینید تا بیش از این آب در هاون نکوبند.

ناامیدکنندگان مردم جمعیت امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ببینند
کد خبر: 537436
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ۱۴:۵۱:۲۱

اسماعیل نجار که به همراه خانواده‌اش در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حاضر شده بود اظهارکرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به چهل و سه سالگی خود رسید و ما شاهد آن هستیم که امروز علیرغم تمام دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها و سنگ اندازی‌هایی که بدخواهان در مسیر این انقلاب مردمی داشتند، جمهوری اسلامی ایران روزبه روز مسیر عزت و سربلندی را طی کرده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به شرایط شیوع کرونا و برگزاری خودرویی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران اظهارکرد: در این شرایط مردم سنگ تمام گذاشتند و برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن انقلاب حضور یافتند. من به آنهایی که دنبال ناامیدکردن مردم از انقلاب و جمهوری اسلامی هستند و احساس ناامیدی از آن دارند،می‌گویم جمعیت امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران و سراسر کشور را ببینند و بیش از این آب در هاون نکوبند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور درباره اجرای پروتکل های بهداشتی در راهپیمایی امروز نیز گفت: ما در سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرده بودیم که آماده هرگونه همکاری با دستگاه ها و نهادهای برگزار کننده مراسم هستیم. خوشبختانه راهپیمایی با شکوهی برگزار شد و آنطور که من در طول مسیر دیدم و البته گزارش هایی که وجود دارد، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی نیز از سوی حاضران در این مراسم بسیار خوب است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها