کد خبر: 537233
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۲۱:۰۵:۴۵
| |

دشمنان دنبال القای ناامیدی در جامعه هستند

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: امروز دشمنان با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای و غیره دنبال ناکارآمد و ضعیف نشان دادن نظام جمهوری اسلامی و القای ناامیدی در بین مردم هستند که بیان دستاوردهای نظام بهترین راهکار برای مقابله با این هجمه دشمنان است.

دشمنان دنبال القای ناامیدی در جامعه هستند
کد خبر: 537233
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۲۱:۰۵:۴۵

ماموستا هاشم نوری عصر امروز در مراسم جشن انقلاب اسلامی با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و کارآفرینی که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان در دهگلان برگزار شد با بیان اینکه تحدث به نعمت جایز است اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه از عمر خود تمام امکانات رفاهی را برای مردم ایجاد کرده است.

به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: در دورافتاده‌ترین روستاهای کشور امکانات رفاهی گاز برق مدرسه و غیره به برکت انقلاب اسلامی برای مردم فراهم شده است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران بزرگترین نعمت یعنی امنیت را برای مردم ایجاد کرده و به برکت این امنیت پله‌های رشد و ترقی را یکی پس از دیگری می‌پیماید.

 امام جمعه اهل سنت قروه افزود: امروز آمریکای استعمارگر از ۱۱ هزار کیلومتر آن طرفتر وارد کشورهای اسلامی شده و تاخت و تاز می‌کند در حالی دم از حقوق بشر می‌زند که مسلمانان را به خاک و خون می‌کشد.

وی اضافه کرد: با وجود ناامنی‌های منطقه به برکت انقلاب اسلامی هیچ دشمنی توان چپ نگاه کردن به ایران اسلامی را ندارد و این یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است.

ماموستا نوری خاطرنشان کرد: تنها کشوری که توانست شر داعش و داعشیان را از سر مردم جهان بکند کشور ایران اسلامی بود.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای و غیره دنبال ناکارآمد و ضعیف نشان دادن نظام جمهوری اسلامی و القای ناامیدی در بین مردم هستند که بیان دستاوردهای نظام بهترین راهکار برای مقابله با این هجمه دشمنان است.

ماموستا نوری به پیشرفت‌های علمی کشور بعد از پیروزی انقلاب گریزی و گفت: در حالی تا قبل از انقلاب در روستاها ضریب نفوذ سواد آموزی در کمترین سطح ممکن بود امروز به برکت انقلاب شاهد ارتقای سطح علمی در دورافتاده‌ترین مناطق و تربیت نخبگان علمی، پزشکان و افراد با تحصیلات بالای علمی هستیم.

وی نقش روحانیون در تبیین دستاوردها نظام را بسیار چشمگیر خواند و گفت: امروز ما روحانیون باید افتخار کنیم که شخص اول مملکت رهبر معظم انقلاب در کسوت و لباس روحانیت هستند.

امام جمعه اهل سنت قروه تلاش دشمنان در القای تفکرات انحرافی در بین جوانان را متذکر شد و گفت: جامعه روحانیت باید با حساسیت بیشتری به این موضوع پرداخته و اجازه ندهند افرادی که حتی قواعد عربی را به خوبی نمی‌دانند با بازی با کلمات جوانان را به سمت و سوی خود بکشند و تفکرات انحرافی و افراطی را در جامعه رواج دهند.

وی در پایان افزود: جامعه روحانیت در کنار مشکلات معیشتی، از نبود مسکن رنج می‌برند که امیدواریم با نگاه ویژه نماینده ولی فقیه در استان کردستان پیگیری‌های‌شان شاهد رفع این مشکل باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها