کد خبر: 537199
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۶:۳۲:۰۹
| |

معاون حمایت کمیته امداد مازندران:

۱۵۰۰ دستگاه بخاری بین مددجویان در مازندران توزیع شد

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران با اشاره به معاف بودن مددجویان تحت پوشش از آب، برق و گازبهاء، توزیع هزار و ۵۰۰ دستگاه بخاری را از جمله خدمات بیان کرد.

۱۵۰۰ دستگاه بخاری بین مددجویان در مازندران توزیع شد
کد خبر: 537199
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۶:۳۲:۰۹

سید موسی عمادی با اشاره به معاف بودن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از آب، برق و گاز بها و تصویب آن در بودجه سال جاری اظهار داشت: لیستی از مددجویان به شرکت‌های خدمات رسان ارائه شد ولی اعتقاد داشتند که شماره اشتراک مددجویان نیز داده شود.

به گزارش مهر، وی گفت: تمامی مددجویان از طریق امداد هوشمند نسبت به ارائه و ثبت شماره اشتراک آب، برق و گاز اقدام کنند و باید این آمارها به شرکت‌ها داده و مددجویان از معافیت برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: افرادی که نرم و الگوی مصرف آب وبرق و گاز را رعایت کنند می‌توانند از خدمات شرکت‌های مورد نظر بهره مند شوند از این رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی ضرورت دارد.

عمادی با تقدیر از همراهی شرکت گاز برای ارائه خدمات و اعمال معافیت مددجویان از شرکت‌های آب و برق نیز خواست تا همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند و گفت: مددجویان تا پایان اسفندماه مهلت دارند که انشعابات را در سامانه هوشمند ثبت کنند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد از مستأجران خواست تا شماره اشتراک را در سامانه ثبت کنند، گفت: با ثبت در سامانه می‌توانند از مزایای کمیته امداد و تخفیف و معافیت آب، برق و گازبها بهره مند شوند.

وی با گرامیداشت درپیش بودن روز مددکار گفت: در استان ۱۲۸ مددکار فعالیت می‌کنند و قرار است آئین تجلیلی از مددکاران نمونه استان برگزار شود و ۱۱ نفر برگزیده تجلیل می‌شوند.

وی با اشاره به اهدای لوازم ضروری زندگی بین مددجویان از توزیع هزار و ۵۰۰ دستگاه بخاری، ۱۳۰۰ دستگاه آبگرمکن خبر داد وگفت: ۵۰۰ دستگاه یخچال نیز توزیع می‌شود و اعتبار مورد نیاز برای ارائه وام کارگشایی به سه هزار نفر به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان تأمین شده است و ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات بانک مهر و ۲۰ میلیارد تومان از محل صندوق امداد ولایت است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها