کد خبر: 537139
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۱:۵۲:۳۵
| |

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

با بسته بودن دست پلیس اراذل و اوباش جامعه را به سمت ناامنی می برند

اردشیر مطهری در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «وقتی دست پلیس به عنوان حافظ امنیت بسته باشد، اراذل و اوباش رگ گردن او را قطع می کنند و جامعه را به سوی ناامنی سوق می دهند.

 با بسته بودن دست پلیس اراذل و اوباش جامعه را به سمت ناامنی می برند
کد خبر: 537139
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۱:۵۲:۳۵

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی دست پلیس به عنوان حافظ امنیت بسته باشد، اراذل و اوباش جامعه را به سوی ناامنی سوق می دهند، گفت: باید به پلیس اجازه داد برای حفظ امنیت جامعه، آرامش، آسایش مردم و حفظ جان خویش رگ حیات اراذل و اوباش جانی را بزنند تا حریم امنیت جامعه شکسته نشود.

به گزارش ایسنا، اردشیر مطهری در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «وقتی دست پلیس به عنوان حافظ امنیت بسته باشد، اراذل و اوباش رگ گردن او را قطع می کنند و جامعه را به سوی ناامنی سوق می دهند.

باید به پلیس اجازه داد برای حفظ امنیت جامعه، آرامش، آسایش مردم و حفظ جان خویش رگ حیات اراذل و اوباش جانی را بزنند تا حریم امنیت جامعه شکسته نشود.

در اجرای این وظیفه نباید تعلل کرد.»

وی در این توئیت خود از هشتگ «علی اکبر رنجبر» استفاده کرده است.

شامگاه چهارشنبه (۱۳ بهمن ماه)، ماموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز هنگام اجرای ماموریت با اراذل و اوباش، درگیر می‌شوند که در این درگیری سرهنگ دوم شهید علی اکبر رنجبر بر اثر ضربه سلاح سرد(قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و در اثر خونریزی شدید به شهادت رسید.

پس از این موضوع تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار اصلاح قانون استفاده از سلاح به نفع حافظان امنیت شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها