کد خبر: 536801
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۲۱:۵۰:۳۰
| |

رییس ستاد دهه فجر استان تهران خبر داد:

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در استان تهران

رییس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در تهران و شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در استان تهران
کد خبر: 536801
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۲۱:۵۰:۳۰

نشست هماهنگی دستگاه های اجرایی تهران عصر امروز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه در سالن همایش های برج آزادی برگزار شد ؛ در این نشست سید محسن محمودی با اشاره به اهمیت دهه فجر و یوم الله ٢٢ بهمن و با تقدیر از فعالیت های انجام شده در این دهه خاطر نشان کرد: اجرای بانگ تکبیر در شب ٢٢ بهمن و نور افشانی در سطح استان تهران همزمان با سر دادن ندای تکبیر از برنامه های مهم ایام پیش رو است.

به گزارش ایسنا، رییس ستاد دهه فجر استان تهران افزود: راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در تهران و شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: این برنامه در تهران به سوی میدان آزادی انجام می گردد ؛ مسیر ها و اطلاعات تکمیلی به اطلاع مردم انقلابی تهران خواهد رسید.

محمودی افزود: اگر چه مایل بودیم راهپیمایی باشکوه ٢٢ بهمن مانند همیشه برگزار گردد ، ولی به دلیل اهمیت حفظ سلامت مردم در شرایط کرونایی امسال نیز شاهد برگزاری مراسم خودرویی بوده و به لطف الهی شاهد خلق صحنه های حماسی در آغاز چهل و چهار سالگی انقلاب خواهیم بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها