تمامی معلولان دارای دو فرزند در گیلان خانه دار می‌شوند/ افتتاح ۱۲۶ واحد مسکن محرومین در دهه فجر امسال

مدیر کل بهزیستی استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه خانه دار شدن معلولان دارای دو فرزند در گیلان گفت: در استان گیلان دو هزار و ۱۰۰ خانوار دو هزار و ۶ معلول دارد و تا پایان نیمه اول سال آینده همه خانوارهایی که دارای دو فرزند معلول هستند صاحب خانه خواهند شد.

تمامی معلولان دارای دو فرزند در گیلان خانه دار می‌شوند/ افتتاح ۱۲۶ واحد مسکن محرومین در دهه فجر امسال
کد خبر: 536542
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۱۸:۳۴:۰۴

حسین نحوی نژاد عصر امروز در مراسم افتتاح مسکن مددجویی بهزیستی در روستای زیاز محله بخش مرکزی رودسر، با بیان اینکه بهزیستی همواره در کمک به مددجویان پیشگام در بین نهادهای دولتی بوده است، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و در دهه فجر امسال ۱۲۶ واحد مسکن مددجویی تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش فارس، وی با اشاره به هزینه بیش از چهار میلیارد تومانی برای ساخت ۱۲۶ واحد مسکن مددجویی افزود: برای ساخت این تعداد از واحد مسکن مددجویان چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان از تحویل ۷۰۰ واحد مسکن مددجویان در سال ۱۴۰۰ به متقاضیان خبر داد و گفت: در ۱۰ سال اخیر سه هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مددجویی تحویل مددجویان شده و این‌ روند ادامه دار است.

نحوی نژاد با تأکید بر لزوم توجه خانه دار شدن معلولان دارای دو فرزند در گیلان بیان کرد: در استان گیلان دو هزار و ۱۰۰ خانوار دو هزار و ۶ معلول دارد و تا پایان نیمه اول سال آینده همه خانوارهایی که دارای دو فرزند معلول هستند صاحب خانه خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها