رئیس پلیس فتا البرز خبر داد:

دستگیری کلاهبردار تلفنی در البرز

رئیس پلیس فتا استان البرز از دستگیری کلاهبردار تلفنی که با شگرد متقلبانه اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب یکی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

دستگیری کلاهبردار تلفنی در البرز
کد خبر: 536518
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۱۶:۱۷:۱۳

سرهنگ رسول جلیلیان اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا و اعلام موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش مهر، وی افزود: پس از بررسی موضوع مشخص شد طی تماس تلفنی فردی ناشناس با مالباخته و اعلام این که شما برنده جایزه همراه اول شده اید وی را اغفال کرده و پس از دریافت اطلاعات کارت بانکی اقدام به برداشت غیرمجاز ۹۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی نامبرده کرده است.

رئیس پلیس فتا البرز گفت: مأموران پلیس فتا پس از اقدامات فنی-پلیسی موفق به شناسایی فرد متهم شده و با هماهنگی مقام قضائی متهم را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در تماس‌های افراد ناشناس همواره هوشیار بوده و به هیچ وجه اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند و بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها