کد خبر: 536476
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۱۴:۰۳:۱۵
| |

بخشدار کلیجانرستاق ساری خبر داد:

اجساد مفقودین سقوط پراید به داخل رودخانه در ساری پیدا شد

آرمان قلی نژاد گفت : جسد کودک سه ساله پس از ۱۴ ساعت و مرد ۵۰ ساله که پدرش بود پس از حدود ۱۶ ساعت پیدا شده است.

اجساد مفقودین سقوط پراید به داخل رودخانه در ساری پیدا شد
کد خبر: 536476
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۱۴:۰۳:۱۵

بخشدار کلیجانرستاق ساری گفت که اجساد دو سرنشین یک دستگاه پراید که شنبه‌شب پس از سقوط به داخل رودخانه در محور ساری - تاکام مفقود شده بودند ، پس از ۱۶ ساعت جستجو پیدا شده است.

به گزارش ایرنا، آرمان قلی نژادافزود : جسد کودک سه ساله پس از ۱۴ ساعت و مرد ۵۰ ساله که پدرش بود پس از حدود ۱۶ ساعت پیدا شده است.

وی با ا ظهار این که جست و جو از ساعت ۲۲ شب گذشته شروع شده بود ، گفت : به دلیل شدت و سرعت جریان آب ناشی از بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته و همچنین گل آلود بودن آب ، اجساد این قربانیان با فاصله زیاد از محل حادثه پیدا شد.

قلی نژاد گفت که علاوه بر همکاری و مشارکت ناجیان غریق و ماموران آتش نشانی شهر ساری ، اهالی روستاهای اطراف هم از زمان وقوع حادثه در صحنه حضور یافتند و در جست و جو و یافتن اجساد کمک کردند.

یک دستگاه خودروی پراید طبق اعلام رسمی اورژانس مازندران حوالی ساعت  ۲۱ و ۳۰ دقیقیه شنبه شب با سه سرنشین در محور تاکام بعد از روستای « سرکت » نبش پیچ به رودخانه حاشیه این جاده سقوط کرد که یک خانم ۴۰ ساله زخمی با کمک اهالی و سایر نیروهای امدادی از داخل آب خارج شد و  پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان بوعلی سینا شهرستان ساری انتقال یافت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها