کد خبر: 536235
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۱۳:۱۶:۰۴
| |

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران:

طرح برخورد با تاکسیرانان فاقد کارت واکسن در تهران آغاز شد

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طرح برخورد با تاکسیرانان فاقد کارت واکسن امروز (شنبه) در شهر تهران آغاز شد.

طرح برخورد با تاکسیرانان فاقد کارت واکسن در تهران آغاز شد
کد خبر: 536235
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۱۳:۱۶:۰۴

 سید امیر هنجن،معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: با توجه به اعلام مکرر به تاکسیران ها از طرق مختلف و در نظرگرفتن نیمه بهمن ماه به عنوان فرصت نهایی تزریق واکسن، از امروز طرح ممانعت از فعالیت تاکسیران های پایتخت در دستور کار ناظران سازمان تاکسیرانی شهر تهران قرار گرفته است.

بـه گزارش سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران،وی افزود: اقدام یاد شده با هدف ممانعت از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی تاکسیران ها، خانواده هایشان و شهروندان مد نظر قرار گرفته شده و از صبح امروز (شنبه) در پایانه های تاکسیرانی میادین انقلاب اسلامی، رسالت، ونک، شمشیری، آزادی و شهید محلاتی به مرحله اجرا درآمده است.

معاون نظارت سازمان تاکسیرانی شهر تهران تاکید کرد: در بررسی های به عمل آمده بیشتر تاکسیرانان با توجه به شرایط سخت کاری نسبت به رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی و متعاقب آن، تزریق واکسن اقدام کرده اند که قابل تقدیر است.

هنجن اظهارداشت: طی اجرای این طرح از فعالیت تاکسی هایی که نسبت به نصب تصویر کارت واکسن دیجیتال دارای کیوآر (QR) کد و الصاق  آن بر روی شیشه جلوی تاکسی، در قسمت پایین سمت راست، اقدام نکرده اند ممانعت به عمل می آید.

حدود ۸۰ هزار تاکسیران در پایتخت فعال است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها