کد خبر: 536075
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ۱۶:۳۲:۲۴
| |

جزییات دستگیری قاتل شهید رنجبر از زبان فرمانده انتظامی فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از جزییات دستگیری قاتل شهید رنجبر پرده برداشت.

جزییات دستگیری قاتل شهید رنجبر از زبان فرمانده انتظامی فارس
کد خبر: 536075
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ۱۶:۳۲:۲۴

سردار رهام بخش حبیبی در حاشیه مراسم تشییع پیکر سرهنگ دوم شهید رنجبر، شهید مدافع امنیت در دارالرحمه شیراز با بیان اینکه قاتل پس از به شهادت رساندن شهید رنجبر به یکی از روستا‌ها فرار کرده بود، اظهار داشت: بلافاصله مأموران به محل اختفای قاتل در یکی از روستا‌های شیراز مراجعه کرده و خوشبختانه او را در مخفیگاهش پیدا کردند.

به گزارش فارس، وی افزود: زمانی که قاتل دستگیر شد هنوز چاقویی که شهید رنجبر را به شهادت رسانده بود در دستش بود و با همین چاقو با مأموران درگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ما در همان درگیری با وجود اینکه اسلحه داشتیم و می‌توانستیم او را مورد هدف گلوله قرار دهیم این کار را انجام ندادیم و در حین درگیری پای قاتل شکست.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه قاتل حین دستگیری حالت طبیعی نداشت،  ادامه داد: احتمالاً وی مواد مصرف کرده بود و او نیز استان فارسی نیست و از مردم تقدیر می‌کنم که در این مسیر همراه نیروی انتظامی بودند و خدارا شکر قاتل در کمترین زمان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی فارس به مخلان نظم و امنیت هشدار داد و تاکید کرد: پلیس با این افراد به شدت برخورد خواهد کرد و برای این موضوع طرح‌هایی داریم که از فردا اجرایی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها