کد خبر: 536063
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ۱۵:۴۴:۴۸
| |

دستگیری ۳۲ سرکرده قاچاق سوخت در میناب

دادستان عمومی و انقلاب میناب گفت: 32 نفرسرکرده قاچاق سوخت درمیناب شناسایی شدند و دغدغه ما مبارزه با سرقت‌های خرد و جرایم خشن در شهرستان است.

دستگیری ۳۲ سرکرده قاچاق سوخت در میناب
کد خبر: 536063
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ۱۵:۴۴:۴۸

ابراهیم طاهری دادستان عمومی وانقلاب شهرستان میناب دربین الصلاتین نمازجمه میناب گفت: 32 نفر سرکرده قاچاق سوخت درمیناب شناسایی شدند ودغدغه ما مبارزه با سرقت‌های خرد و جرایم خشن در شهرستان است.

به گزارش فارس، وی افزود: با سرقت‌های خرد در شهرستان به شدت برخورد می شود و به سارقان و تجاوزکنندگان به حقوق مردم رحم نخواهیم کرد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان میناب در مورد جمع آوری سلاح گرم نیز  هشدار داد و گفت: از اول بهمن ماه این طرح شروع شده و تا پایان اسفند ادامه دارد و دارندگان سلاح در این دوماه در صورت تحویل سلاح از مجازات آنان صرفنظر می شود.

طاهری گفت: درصورت عدم تحویل سلاح از بانک اطلاعاتی که نزدمتولیان مربوطه است، استفاده می کنیم وبا اشد مجازات تا تبعید از شهرستان با آنان برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: دعاوی خانوادگی در شهرستان زیاد شده است و روز به روز زیادتر می شود وناراحت کننده است و دستگاههای متولی در این موضوع بطورجدی ورود کنند.

ابراهیم طاهری دادستان عمومی وانقلاب شهرستان میناب دربین الصلاتین نمازجمه میناب همچنین بیان داشت: امنیت مردم وجاده‌ها خط قرمز ماست و قاچاق سوخت بحث اصلی است ودادستانی ضمن درک وضعیت موضوع قاچاق سوخت این را حلال مشکلات مردم نمی داندبلکه این امر هدررفتن سرمایه ملی کشوراست وبا آن برخورد می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها