کد خبر: 535873
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۲۰:۲۰:۱۳
| |

محدودیت کرونایی تردد جاده‌ای در شهرستان‌های خراسان‌شمالی اعمال می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: محدودیت کرونایی تردد جاده ای در شهرستان های خراسان شمالی، که وضعیت رنگ‌بندی آنها نارنجی است، اعمال می شود.

محدودیت کرونایی تردد جاده‌ای در شهرستان‌های خراسان‌شمالی اعمال می‌شود
کد خبر: 535873
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۲۰:۲۰:۱۳

عصرامروز، سرهنگ سجاد نامور، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: محدودیت کرونایی تردد جاده‌ای در شهرستان های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان و فاروج که وضعیت رنگبندی آنها نارنجی است، اعمال می شود.

به گزارش فارس، وی گفت: با شیوع بیماری کرونا و تغییر وضعیت برخی شهرستان‌ها به رنگ نارنجی کرونایی، محدودیت تردد در جاده ها بار دیگر اجرا می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، افزود: در طرح محدودیت کرونایی، ورود و خروج خودروها با پلاک غیربومی به شهرستان های نارنجی تخلف محسوب شده و مطابق با قانون با آن برخورد می شود.

سرهنگ نامور تصریح کرد: رانندگان خوروهای غیربومی بابت ورود و خروج به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار و ۲۵ تومان جریمه می شوند. 

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، گفت: بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا این محدودیت در تمام شهرهای با رنگ کرونایی نارنجی اعمال می‌شود.

گفتنی است، بر اساس این گزارش بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی کرونایی در خراسان شمالی شهرستان های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان و فاروج رنگ نارنجی و ۴ شهرستان گرمه، جاجرم، راز و جرگلان و اسفراین هم رنگ کرونایی زرد دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها