کد خبر: 535183
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۷:۰۱:۱۳
| |

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

نخبگان رسالت خود را در موضوع جهاد تبیین ایفا کنند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: هدف اصلی دشمنان از عملیات روانی و روایی علیه نظام اسلامی، تبدیل عملیات روانی به عملیات میدانی و فتنه است که همه نخبگان و فعالان فرهنگی باید رسالت خود را در این راستا به‌خوبی ایفا کنند.

نخبگان رسالت خود را در موضوع جهاد تبیین ایفا کنند
کد خبر: 535183
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۷:۰۱:۱۳

رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، ظهرامروز در نشست با شماری از مسؤولان فرهنگی استان، با اشاره به عملیات روانی و روایی دشمن علیه نظام اسلامی، اظهار کرد: دشمن که امروز در قالب جریان ضدانقلاب و رسانه‌های تابعه آن ظهور دارد از عملیات روانی، هدفی مهم‌تر و بنیادی‌تر را دنبال می‌کند و آن هم تبدیل عملیات روانی به عملیات میدانی است.

به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: درواقع تمام این سیاه نمایی‌ها، نفرت پراکنی ها، یأس آفرینی‌ها، تشویش‌ها و اعتماد زدایی هایی، علاوه بر اینکه فکر و باور مردم را نشانه رفته است درصدد آشوب و فتنه و برهم زدن نظم اجتماعی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه اهداف این هجمه همه‌جانبه باید برای مردم بیان و تبیین شود، اضافه کرد: دشمنان برای کم کردن حساسیت مردم نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌ها و اصول انقلاب تلاش فراوانی می‌کنند؛ ازاین‌رو همه به‌ویژه نخبگان باید هوشیار باشند.

وی با اشاره به اینکه اصول و آرمان‌های انقلاب در شعارهای تظاهرات و راهپیمایی‌های پیش از انقلاب و همچنین در کلمات امامین انقلاب و متفکران اصلی انقلاب اسلامی مشهود است، تصریح کرد: حاکمیت دینی، مبارزه با استکبار جهانی، عدالت اجتماعی و حمایت از مستضعفان، جمهوریت و مردم‌سالاری دینی، آزادی، استقلال و... . ازجمله اصول انقلاب ما هستند که به‌شدت مورد هجوم و سیاه نمایی دشمن قرار گرفته‌اند.

نوری اظهار کرد: نباید نخبگان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای راهبرد پراهمیت تبیین را به روشنگری پیرامون مسائل سطحی و خرد سیاسی رسانه‌ای تقلیل داده و از پرداختن به اصول و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی غفلت کنند.

وی ادامه داد: البته این به معنای بی‌اهمیتی مسائل خرد سیاسی نیست که باید به آن‌ها نیز به شکل صحیح و متقن پرداخت لکن رهبر بزرگوار انقلاب منظور از جهاد تبیین را در وهله اول بیان و روشنگری پیرامون آرمان‌ها و اصول انقلاب می‌دانند.

نوری افزود: اکنون که ولی‌فقیه جامعه و رهبر مسلمانان برای مقابله با هجمه گسترده دشمنان، راهبرد بزرگی را به نام جهاد تبیین به‌طور اعم و استفاده از ابزارهایی مثل فکر، قلم، بیان، رسانه و فضای مجازی به‌طور اخص بیان کردند همه نخبگان و فعالان فرهنگی باید با لبیک‌گویی به این فرمایش رهبر معظم انقلاب، رسالت خود را در این راستا به‌خوبی ایفا کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها