مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تاکید کرد

ضرورت بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های آذربایجان شرقی در زمینه حفظ و گسترش دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تاکید کرد
کد خبر: 535161
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۵:۲۹:۰۹

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: ضروری است تا از تمامی ظرفیت‌های استان در زمینه‌ی فرهنگ و هنر در راستای دفاع مقدس استفاده کنیم چراکه پرداختن به موضوع جنگ تحمیلی با استفاده از ابزار هنر تأثیر فوق‌العاده‌ای در افکار عمومی دارد.

امیر دریادار دوم رضا عباسی روز یکشنبه، ۱۰ بهمن ماه در نشستی با اعضای انجمن‌های هنرهای تجسمی استان، با بیان اینکه هنرمندان رشته‌های مختلف از جمله عکاسی، نگارگری، نقاشی، کاریکاتور در تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان باید ایفای نقش کنند، اظهار کرد: اگر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با غنای فرهنگی بالا و با تکنولوژی روز دنیا تکمیل شود، می‌تواند مورد استقبال گردشگران و عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت قرار باشد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی دستاوردهای علمی و فرهنگی بسیار وسیعی به دنبال خواهد داشت، یادآور شد: برای تکمیل این مرکز فرهنگی، ظرفیت‌های استانی و فرا استانی باید پای کار بیایند.

وی اضافه کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، آمادگی بهره مندی از ظرفیت هنرمندان در رشته‌های مختلف به منظور تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را دارد.

امیر دریادار دوم عباسی با تاکید بر اینکه ایجاد عمق استراتژیک لازمه رسیدن به اهداف عالی نظام اسلامی است، گفت: با ایجاد عمق استراتژیک، تدابیر لازم برای اینکه مانند دوران دفاع مقدس غافل‌گیر دشمنان نشویم، اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه نظام سلطه، نبرد را از صحنه‌ی نبرد سخت به جنگ نرم تغییر داده و اهدافی نظیر ایجاد شبهه و نفاق بین مسئولان و مردم را در پیش گرفته است، اظهار کرد: دشمن در خصوص حضور فرامنطقه‌ای ایران، شبهه ایجاد می‌کند و ما باید در این رابطه ضرورت حضور فرامنطقه‌ای ایران و اهداف جبهه مقاومت را به جوانان تبیین کنیم چراکه توجه نکردن به مسائل فرهنگی تبعات منفی دارد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن ما را با جنگ غافل گیر کرد و درگیر جنگ تمام عیار و گسترده شدیم و راهبرد ما در آن مقطع تهدیدمحور و تدافعی بود اما اکنون با تجربه دوران دفاع مقدس، راهبرد تهدید محور و هدف محور مدنظر ما است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها