کد خبر: 534795
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۸ ۱۵:۴۵:۵۹
| |

لزوم حل سریع مسئله اعتصاب رانندگان بخش خصوصی در ارومیه

محور فعالیت هیئت‌های مذهبی جهاد تبیین باشد

امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان شهری ارومیه به صورت فوری اعتصاب رانندگان اتوبوس بخش خصوصی را حل کنند و از مسئولان دادگستری استان نیز می‌خواهیم با جدیت به این مسئله ورود کنند و اختلافات موجود را برطرف کنند.

محور فعالیت هیئت‌های مذهبی جهاد تبیین باشد
کد خبر: 534795
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۸ ۱۵:۴۵:۵۹

سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ارومیه اظهار داشت: مسئولان شهری ارومیه به صورت فوری اعتصاب رانندگان اتوبوس بخش خصوصی را حل کنند و از  مسئولان دادگستری استان نیز می‌خواهیم با جدیت به این مسئله ورود کنند و اختلافات موجود را برطرف کنند.

به گزارش فارس، امام‌جمعه ارومیه ادامه داد: هر دو طرف یعنی شهرداری و رانندگان بخش خصوصی می‌توانند در رسانه ملی حضور یابند و مشکلات و اختلافات خود را به صورت صریح با مردم در میان بگذارند تا به راه حلی مشکل‌گشا برسند چرا که تنها متضرر این کم‌کاری‌ها  مردم ارومیه هستند.

وی با اشاره به مسئله گرانی‌های افسار گسیخته عنوان کرد: مسئولان نظارت قابل قبولی بر گرانی‌ها ندارند و باید نظارت‌ها افزایش یافته و در کنار آن مردم و کسبه نیز انصاف را رعایت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی باید در مسیر تبیین و تبلیغ مکتب اهل‌بیت علیه‌الاسلام حرکت کنند و محور همه‌ی آنها باید مسئله تبیین باشد چرا که دشمن تلاش می‌کند ایمان و باور مردم را مورد هجوم قرار دهد.

 قریشی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: دشمنان نظام اسلامی و وارثان و باقیان رژیم ستم‌شاهی پهلوی در تلاش هستند تا رژیم گذشته را تطهیر و جای مظلوم و ظالم را تغییر دهند و انقلاب اسلامی را ناکارآمد نشان داده و آینده را سیاه و نگران کننده جلوه دهند که در این میان وظیفه ما توسل به جهاد تبیین و آگاه کردن مردم است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی قدرت تصمیم‌گیری را به کشور و مردم انقلاب اسلامی ایران داد و دست استعمار را از تصمیمات داخلی کشور کوتاه کرد.

امام‌جمعه ارومیه اضافه کرد: سال‌های متمادی است که رژیم سعودی با کمک و همراهی هم پیمانان و متحدین خود مردم مظلوم یمن را مورد حمله‌های شدید قرار داده، این درحالی است که دنیا نیز چشم خود را بر این جنایات بسته است که وظیفه ما در این شرایط حمایت و کمک به مردم مظلوم یمن است.

وی در پایان با تبریک صعود تیم‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی گفت: دشمنان این نظام در همه زمینه‌ها به دشمنی با انقلاب اسلامی می‌پردازند که میادین مسابقات ورزشی، یکی از مسیرها و عرصه‌هایی است که باید تلاش شود پرچم انقلاب اسلامی به اهتزار درآید و دشمن را در این عرصه نیز ناامید کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها