کد خبر: 534580
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۱۶:۰۸:۱۰
| |

برخورد جدی دستگاه با عاملین حمله به جنکلبانان گیلانی

معاون پیشگیری و وقوع از جرم دادگستری گیلان اقدام تعدادی از متعرضین و مخربین به منابع طبیعی در حمله به جنگلبانان را بسیار گستاخانه دانست و گفت: بعد از این حادثه دلخراش، رئیس‌کل دادگستری گیلان دستور برخورد جدی و قانونی با عاملین این حادثه را صادرکرد.

برخورد جدی دستگاه با عاملین حمله به جنکلبانان گیلانی
کد خبر: 534580
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۱۶:۰۸:۱۰

جان احمد آقایی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قوه قضاییه با متعرضین به اراضی جنگلی و ملی هیچ‌گونه مماشاتی ندارد، اظهار کرد: دستگاه قضا خود را متولی صیانت از اراضی ملی و جنگلی دانسته و از هیچ تلاش و کوششی در راستای انجام این وظیفه ذاتی خود دریغ نمی‌کند.

به گزارش فارس، وی اقدام تعدادی از متعرضین و مخربین به منابع طبیعی در حمله به جنگلبانان را بسیار گستاخانه دانست و گفت: این اقدام بی فرکانه، گستاخانه باعث آزرده‌خاطر شدن مردم شده و بنا بر دستور رئیس‌کل دادگستری گیلان به محل سکونت مصدومین این حادثه به جهت دلجویی و عیادت حضور پیدا کردیم.

معاون پیشگیری و وقوع از جرم دادگستری گیلان از دستور رئیس‌کل دادگستری برای برخورد جدی با عاملین حمله به جنگلبانان لنگرودی خبر داد و افزود: بعد از این حادثه دلخراش، رئیس‌کل دادگستری گیلان دستور برخورد جدی و قانونی با عاملین این حادثه را صادر و متجاوزین تحت بازداشت و نظر قرارگرفته و بر اساس قانون با آنان برخورد می‌شود.

آقایی با هشدار به قاچاقچیان چوب در گیلان در خصوص عدم مماشات با این افراد تصریح کرد: دادگستری با این افراد هیچ‌گونه مماشات نداشته و از هیچ نهاد ارفاقی و حمایتی بهره‌مند نخواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها