کد خبر: 534569
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۱۵:۰۶:۰۴
| |

معاون علوم پزشکی گیلان عنوان کرد:

زرد شدن ۷ شهرستان گیلان/ پوشش ۲۸ درصدی دز سوم

معاون علوم پزشکی گیلان، از بازگشت رنگ زرد به هفت شهرستان استان خبر داد و گفت: مردم در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی، در تزریق دز سوم اهتمام داشته باشند.

زرد شدن ۷ شهرستان گیلان/ پوشش ۲۸ درصدی دز سوم
کد خبر: 534569
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۱۵:۰۶:۰۴

دکتر آبتین حیدرزاده از بازگشت رنگ زرد به نقشه کرونایی گیلان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان های آستارا، رضوانشهر، بندرانزلی، رشت، لاهیجان، رودسر و رودبار زرد هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان معادل دو میلیون و ۱۲۸ هزار و ۱۸۵ نفر دز اول واکسن را تزریق کردند، گفت: ۸۹ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان معادل یک میلیون و ۹۹۵ هزار و ۱۰۷ نفر نیز موفق به تزریق دز دوم شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از پوشش ۲۸ درصدی دز سوم جمعیت واجد شرایط استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۲۴ هزار و ۱۴۰ نفر دز سوم را تزریق کردند و یک میلیون و ۶۱۱ هزار و ۴۶۰ نفر در انتظار دریافت دز سوم هستند.

حیدرزاده، همچنین خواستار رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تزریق دز سوم شد و اظهار کرد: افراد به علائم سرماخوردگی نظیر تب و سرفه و آبریزش بینی و... حساس باشند و فرض را بر امیکرون بگذارند و سریعا ایزوله شوند و در خانواده و جامعه حضور پیدا نکنند و حتما ماسک بزنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها