کد خبر: 534159
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۵:۵۰:۵۷
| |

۳۶ تٌن فرآورده خام دامی فاسد در شهرستان طرقبه شاندیز معدوم شد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان طرقبه شاندیز از کشف و معدوم سازی ۳۶ تن فرآورده های خام دامی فاسد در این شهرستان و ارجاع ۱۹۰ مورد به مراجع قضایی خبر داد.

۳۶ تٌن فرآورده خام دامی فاسد در شهرستان طرقبه شاندیز معدوم شد
کد خبر: 534159
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۵:۵۰:۵۷

علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در طرقبه شاندیز در تشریح این خبر بیان کرد: بازرسان شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در ۱۰ ماه گذشته در بازرسی از واحدهای عرضه و فروش فرآورده های خام دامی این شهرستان مقدار ۳۶ تٌن و ۷۰۲ کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف را شناسایی و ضبط کردند.   

به گزارش فارس٬ قدرتی تصریح کرد: فرآورده های خام دامی کشف شده با رعایت کامل مقررات بهداشتی و درمانی، در کوره پخت کشتارگاه معدوم سازی و از ورود آنها به بازار و سفره غذایی شهروندان جلوگیری شد.

  وی بیان تاکید کرد: طی ۱۰ ماهه امسال هزار و ۷۹۷ مورد از واحد‌های توزیع، نگهداری، بسته‌بندی و عرضه فرآورده‌های خام دامی بازدید شد که بر اساس این بررسی‌ها بیش از ۳۶ تٌن از فرآورده‌های موجود غیرقابل مصرف شناسایی و ضبط و ۱۹۰  مورد نیز به مراجع قضائی ارجاع شد.

  قدرتی ضمن تاکید بر خرید فرآورده های خام دامی خوراکی از مراکز عرضه معتبر اظهار کرد:  شهروندان گرامی ضمن خرید از مراکز معتبر نسبت به تاریخ تولید و انقضاء روی بسته بندی توجه کرده و در صورت موارد مشکوک و یا تخلف با تلفن ۳۵۵۱۱۵۵۳ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها