کد خبر: 534073
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۱:۰۹:۴۸
| |

رئیس شورای فرهنگی – اجتماعی زنان عنوان کرد:

مشوق‌های قانون جوانی جمعیت برای زنان «شاغل»

کبری خزعلی اظهار کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی ترسیم جایگاهی برای زن شده است که در دنیا نظیر ندارد و تنها باید تمام مسئولان سه قوه برنامه‌های تدوین شده برای زنان را بررسی، تایید و تصویب کنند.

مشوق‌های قانون جوانی جمعیت برای زنان «شاغل»
کد خبر: 534073
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۱:۰۹:۴۸

رئیس شورای فرهنگی – اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی، با بیان اینکه در شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاهی برای زن ترسیم شده است که در دنیا نظیر ندارد در عین حال گفت که متاسفانه زنان با قوانین و امکانات و نحوه مطالبه آن آشنا نیستند.

به گزارش ایسنا، کبری خزعلی در مراسم بزرگداشت روز زن که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور وزیر رفاه برگزار شد، اظهار کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی ترسیم جایگاهی برای زن شده است که در دنیا نظیر ندارد و تنها باید تمام مسئولان سه قوه برنامه‌های تدوین شده برای زنان را بررسی، تایید و تصویب کنند. 

وی با بیان اینکه زنان ثابت کرده‌اند اگر امنیت آنها تامین شود می‌توانند در تمام عرصه‌ها فعالیت کنند، ادامه داد: در عین حال زنان با قوانین و امکانات و نحوه مطالبه آن آشنا نیستند و اگر این قوانین را بدانند به بهترین وجه می‌توانند از آنها در زندگی استفاده کنند. زنان باید اجرای این قوانین را مطالبه کنند. 

خزعلی در ادامه به قانون جوانی جمعیت و مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مادران نیز اشاره و تصریح کرد: قانون جوانی جمعیت برای همه عرصه‌های زندگی مشوق‌های مادی و معنوی در نظر گرفته تا به امر "مادری" زنان در حال خدمت (شاغل) نیز اهمیت داده شود و در واقع اکثر مشوق‌های این قانون پیرامون شخص مادر و خانواده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها