کد خبر: 533291
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ۱۳:۴۰:۰۷
| |

وزیر کشور خبر داد:

اختصاص ۶۰۰ میلیارد برای جبران خسارت به سیل زدگان

وزیر کشور با بیان اینکه دولت عزم جدی برای حمایت از هم وطنان سیل زده دارد، گفت: با ارزیابی خسارت های رخ داده برای هم وطنان سیل زده، حمایت های لازم صورت خواهد گرفت.

اختصاص ۶۰۰ میلیارد برای جبران خسارت به سیل زدگان
کد خبر: 533291
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ۱۳:۴۰:۰۷

احمد وحیدی،وزیر کشور که به منظور ارزیابی میدانی از آخرین وضعیت شهرهای سیل زده عازم شهر جیرفت شده است درجمع خبرنگاران، گفت: بارندگی های سیل آسا در استان های جنوب شرقی کشور باعث سیل و سیلاب در برخی از شهرها و روستاهای این بخش از کشور شده که در اثر این بلای طبیعی حدود ۴ الی ۵ هزار نفر از هم وطنان عزیز در محاصره آب قرار گرفتند.

وحیدی با بیان اینکه از همان ابتدا با استانداران، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان مرتب در جریان روند امداد رسانی بودم، تصریح کرد: با حضور در استان های سیل زده به دنبال تقویت روند امداد رسانی و بسیج امکانات استانی و بین استانی برای حمایت از هم وطنان سیل زده هستیم.

وی اضافه کرد: با همه دستگاههای ذی ربط  از جمله نیروی سپاه، ارتش، کمیته امداد و سایر دستگاهها هماهنگی های لازم برای حمایت از سیل زدگان انجام شده است.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور در ادامه گفت: در سیل اخیر در  هیات دولت حمایت ها و تسهیلاتی برای کمک به مردم منطقه سیل زده در حدود ششصد میلیارد تومان مصوب شده و در این دور هم ارزیابی های دقیقی از میزان خسارات صورت خواهد گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها