فرود اضطراری هواپیمای بوئینگ پرواز تهران به مشهد/ هواپیما در فرودگاه سبزوار به زمین نشست

هواپیمای بوئینگ پرواز تهران به مشهد با ۱۴۰ مسافر در فرودگاه سبزوار فرود اضطراری کرد.

فرود اضطراری هواپیمای بوئینگ پرواز تهران به مشهد/ هواپیما در فرودگاه سبزوار به زمین نشست
کد خبر: 533104
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۸ ۱۶:۴۴:۳۹

حسن جعفری‌‌ مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی‌نژاد اظهارداشت: از آنجایی که امروز هوای شهر مشهد مه آلود بود و پروازها به فرودگاه مشهد ساعاتی لغوشد؛ پرواز هواپیمایی بوئینگ تهران به مشهد نیزدچار کاهش دید شده بود و متاسفانه نتوانسته بود به مسیر ادامه دهد به همین دلیل درخواست فرود داده و در فرودگاه سبزوار که نزدیکترین مسیر پروازی بود فرود آمده بود.

به گزارش تسنیم، وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر هواپیما به فرودگاه مشهد آمده است و موضوع نقص فنی نبوده است بلکه تنها دلیل همان کاهش دید هوا بوده است.

 یکی از مسافران این پرواز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: پرواز با یک ساعت و نیم تاخیر ساعت 8 و سی دقیقه صبح از تهران به سمت مشهد پرواز کرد که در نزدیکی فرودگاه مشهد به دلیل شرایط جوی نتوانست در این فرودگاه به زمین بنشیند و ناچار به بازگشت شد و در فرودگاه سبزوار در 243 کیلومتری غرب مشهد مقدس به زمین نشست.

وی گفت: مسئولان پرواز به مسافران اعلام کردند که هواپیما دچار نقص فنی شده است و باید قطعه از فرودگاه مشهد به سبزوار منتقل و نصب شود لذا پرواز با تاخیر انجام می‌شود.

یکی دیگر از مسافران با بیان اینکه برخی مسافران با هزینه‌های بالاتر با تاکسی برون شهری عازم مشهد شدند گفت: فرودگاه سبزوار 4 دستگاه اتوبوس مهیا کرده است تا مسافران این مسافت را با اتوبوس راهی مشهد شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها