راه ارتباطی به تمام روستاهای سروآباد مسدود است

فرماندار سروآباد گفت: راه دسترسی به تمام روستاهای این شهرستان به دلیل بارش برف و کولاک شدید قطع و تردد در محور اصلی سروآباد به مریوان و سروآباد به سنندج هم به سختی و با زنجیر چرخ ممکن است.

راه ارتباطی به تمام روستاهای سروآباد مسدود است
کد خبر: 532902
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ۱۸:۰۹:۰۰

​ یوسف باشی فرماندار سروآباد اظهار کرد: از روز گذشته که بارش برف و کولاک شدید در سطح استان شروع شده مسیر اصلی سروآباد به مریوان و سروآباد به سنندج با محدودیت‌های ترافیکی مواجه شده و تردد در آنها به سختی و با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

فرماندار سروآباد تصریح کرد: مسیر ارتباطی تمامی روستاهای این شهرستان مسدود است و ارتباطات مخابراتی در دهستان شهریار و محور ژریژه در روستاهای بلبر، ژیوار و غیره قطع شده است.

وی گفت: مشکل جدی در شهرستان قطعی برق است که نیروهای راهداری و شرکت برق در حال رفع مشکل هستند.

نجات جان دو مادر باردار در سقز

کامیل کریمیان فرماندار سقز هم در مورد آخرین وضعیت بارش‌ها در سطح شهرستان سقز، اظهار کرد: تمام مسیرهای اصلی برای ترددهای ضروری با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی گفت: تمام راه‌های روستایی اغلبا با مشکل مواجه هستند دستورات لازم برای بازگشایی راه‌ها به دستگاه‌های خدمات‌رسان داده شده است.

وی از اسکان اضطرای مسافران در راه مانده خبر داد و گفت: یکی دو مورد مادر باردار در این شهرستان به مراکز درمانی انتقال داده شده و در حال حاضر مشکل خاصی ندارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها