کد خبر: 532443
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۶:۴۹:۵۷
| |

تمامی خطوط برق در استان فارس پایدار است

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: خطوط شبکه توزیع نیروی برق استان فارس مدت کوتاهی پس از وقوع طوفان و سیلاب اخیر به حالت پایدار بازگشت.

تمامی خطوط برق در استان فارس پایدار است
کد خبر: 532443
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۶:۴۹:۵۷

حمیدرضا جلایر گفت: با وجود بارندگی، وزش باد شدید و جاری شدن سیل در شهرستان‌های مختلف این استان به‌ویژه مناطق جنوبی، در حال حاضر تمامی خطوط اصلی شبکه توزیع برق استان پایدار است.

به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: بارش شدید رحمت الهی سبب خاموشی‌های ناخواسته‌ و بروز مشکلاتی در خدمت رسانی مستمر و به‌موقع به برخی از هم استانی‌ها شد که خوشبختانه با تلاش جهادی و شبانه روزی همه کارکنان خدوم صنعت برق مشکلات رفع و خدمات رسانی مجدد، با سرعت انجام پذیرفت.

وی تصریح کرد: از آنجا که پرسنل شرکت توزیع نیروی برق این استان همواره آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه شرایط بحرانی را دارند، با وجود بارندگی‌های شدید اعم از برف و باران، تمامی تیم‌های عملیاتی و امدادی با تجهیزات کامل پشتیبانی، به حالت آماده باش کامل درآمده و با توجه به آمادگی نیروهای این شرکت مشکلات مناطق آسیب دیده در همان ساعات اولیه رفع و شبکه برق این مناطق پایدار شد.

در ادامه مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز گفت: بارش‌های سنگین و وقوع سیلاب بخصوص در مناطق جنوب و غرب استان فارس منجر به قطعی برق و بروز خسارت به شبکه و تاسیسات توزیع برق از جمله معیوب شدن 23 دستگاه ترانسفورماتور بر اثر برخورد صاعقه و شکسته شدن 113 اصله پایه 12 و 9 متری و آسیب کلی به 1100 متر شبکه فشار متوسط هوایی و 630 مترشبکه فشار ضعیف شد.

مهدی زارع خفری با بیان اینکه بیشترین خسارت‌ها مربوط به شهرستان‌های لار، زرین دشت، فیروزآباد، قیر و کارزین، گراش، مهر، داراب و لامرد بوده است، افزود: وقوع سیلاب بالغ بر 51 هزار و 368 میلیون ریال خسارت نیز در پی داشته است.

 این مقام مسئول در پایان یادآور شد: شهروندان در زمان ناپایداری شرایط جوی (بارندگی، آبگرفتگی معابر و طوفان شدید) از نزدیک شدن به تاسیسات برق جدا خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مراتب را به سامانه 121 (مراکز اتفاقات برق) اطلاع دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها