کد خبر: 532378
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۳:۰۵:۴۰
| |

استاندار کرمان خطاب به مسئولین تاکید کرد:

لزوم بازبینی پروتکل‌های بهداشتی/ورود اُمیکرون به ایران قطعی است

استاندار کرمان خطاب به مسئولان گفت: همه دستگاه‌ها پروتکل‌های بهداشتی را بازبینی کنید و رزمایش آمادگی انجام دهند تا در صورت ورود موج جدید غافلگیر نشویم.

لزوم بازبینی پروتکل‌های بهداشتی/ورود اُمیکرون به ایران قطعی است
کد خبر: 532378
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۳:۰۵:۴۰

علی زینی‌وند،استاندار کرمان عصر امروز ۲۵ دی‌ماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: طبق نظر کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا این است که ورود موج اُمیکرون به ایران قطعی است بنابراین حتما مروری بر آمادگی دانشگاه های علوم پزشکی استان انجام شود تا با آغاز پیک جدید غافلگیر نشویم.

به گزارش ایسنا، وی بر لزوم ترغیب مردم به تزریق دز سوم واکسن کرونا تاکید کرد و در ادامه به بحث کمک های مومنانه اشاره کرد و افزود: سامانه فراگیر در رابطه با بانک اطلاعاتی نهادهای مختلف راه اندازی کنید تا بتوانیم هم افزایی لازم در کمک ها داشته باشیم و کسی از چتر حمایتی ما خارج نشوند.

استاندار کرمان با انتقاد از برخی عادی انگاری ها، تصریح کرد: عادی انگاری توسط دستگاه های اجرایی انجام نشود و حتما جلسات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

وی به بحث دانشگاه ها و آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور اعلام کردند که شرایط اگر سخت تر از این هم شود باز هم باید به سمت بازگشایی دانشگاه ها و مدارس برویم. لذا موانع بازگشایی کلاس های آموزشی احصاء شود و از ترم بهمن ماه دانشگاه ها حضوری شوند.

رحمان جلالی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز در این جلسه گفت: فقط سه شهرستان استان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته و مابقی در وضعیت آبی هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها