کد خبر: 532255
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۲۱:۳۴:۲۴
| |

جزئیات تعطیلی مدارس استان اصفهان به علت بارش برف اعلام شد

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با توجه به بارش رحمت الهی و احتمال مه گرفتگی و لغزندگی جاده‌های روستایی، روز شنبه ۲۵ دیماه ۱۴۰۰ برنامه آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان چادگان بصورت مجازی برگزار می‌شود و برخی مقاطع تحصیلی فریدون‌شهر نیز کار خود را با تأخیر آغاز خواهند کرد.

جزئیات تعطیلی مدارس استان اصفهان به علت بارش برف اعلام شد
کد خبر: 532255
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۲۱:۳۴:۲۴

محسن ژیان‌پور، مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: در پی بارش سنگین برف در مناطق غربی استان اصفهان، مدیریت آموزش و پرورش چادگان اعلام کرد: با توجه به بارش رحمت الهی و احتمال مه گرفتگی و لغزندگی جاده‌های روستایی، روز شنبه ۲۵ دیماه ۱۴۰۰ برنامه آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان بصورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، وی همچنین افزود: لازم به ذکر است امتحانات نهایی مقطع متوسطه طبق برنامه برگزار می‌شود. 

ژیان‌پور درباره نحوه فعالیت مدارس فریدون‌شهر نیز بیان داشت: مدارس ابتدایی شهرستان که شرایط مناسب آموزش غیرحضوری را دارند به صورت غیر حضوری فعالیت داشته و مدارس ابتدایی روستایی که شرایط مناسب آموزش غیرحضوری برای آنها موجود نیست با دو ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: لازم به ذکر است مدارس متوسطه دوره اول و دوره دوم شهرستان طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

آموزش و پرورش فریدن هم اعلام کرد: با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر شهری و روستایی و با توجه به برودت هوا و احتمال مه آلودگی صبحگاهی ، فعالیت حضوری کلیه مدارس در تمامی واحدهای آموزشی اعم از دولتی ، غیردولتی ، آموزشگاه‌ های زبان ، علمی آزاد و مدارس استثنایی و پیش دبستانی‌های شهرستان فریدن در روز شنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل و بر همین اساس کلیه کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

در اطلاعیه آموزش و پرورش فریدن آمده است: به اطلاع می‌رساند، حضور عوامل اجرائی در مدارس روستایی الزامی نیست و برگزاری امتحانات نهایی دیماه در روز شنبه ۲۵ دی ماه به قوت خود باقی است، اما برگزاری سایر امتحانات داخلی مدارس به روز دیگر موکول می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها