کد خبر: 532226
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۱۸:۰۹:۰۳
| |

معاون راهداری اداره کل راهداری استان زنجان خبر داد:

بارش باران و برف در زنجان/حضور 50 اکیپ راهداری در محورهای استان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از ادامه بارش برف و باران در محورهای استان خبر داد و گفت: در حال حاضر اکیپ‌های راهداری در محورهای استان حضور فعالی دارند.

بارش باران و برف در زنجان/حضور 50 اکیپ راهداری در محورهای استان
کد خبر: 532226
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۱۸:۰۹:۰۳

جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از ادامه بارش برف و باران در محورهای استان خبر داد و گفت: در حال حاضر اکیپ‌های راهداری در محورهای استان حضور فعال دارند.

به گزارش فارس، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه بارش برف، همراه با کولاک و مه غلیظ در محورهای استان جریان دارد ، گفت: 50 اکیپ راهداری در حال حاضر با آمادگی کامل در محورهای استان برای هر گونه امداد و بازگشایی محورها حضور دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آزادراه‌های زنجان - تبریز، زنجان - قزوین، جاده ترانزیت زنجان - میانه، زنجان - خرم دره - ابهر با بارش برف و باران همراه است، افزود: تردد در جاده‌های زنجان - طارم، زنجان - دندی، زنجان - تهم - چورزق و دندی به تخت سلیمان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه به پیش بینی هواشناسی تا ساعت 22 جمعه شب ادامه خواهد داشت، گفت: رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی مجهز کنند و در ضرورت عدم ضرورت از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها