کد خبر: 532218
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۱۷:۱۲:۲۶
| |

عضو شورای شهرکرد:

از انتقادات استقبال می‌کنیم/ در برابر رای مردم خود را مسئول می‌دانیم

عضو شورای شهر شهرکرد با بیان اینکه ما به فرصت نیاز داریم اما فرصت سوزی هم درست نیست، گفت: مردم باید به فرزندان خود شورا کمک کنند و به آن‌ها فرصت دهند تا بتوانیم قدمی برداریم.

از انتقادات استقبال می‌کنیم/ در برابر رای مردم خود را مسئول می‌دانیم
کد خبر: 532218
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۱۷:۱۲:۲۶

ماشالله ایزدی امروز با بیان اینکه اعضای شورای شهر، نمایندگان مردم در شورا هستند،گفت: مردم ما را مورد اعتماد خود قرار دادند که باید به نظر و انتقادات مردم احترام گذاشت البته برخی در این زمینه بداخلاقی می‌کنند که کار درستی نیست و باید دست به دست هم دهیم تلاش کنیم و به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

به گزارش فارس، عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه انتقاد از شورای شهر حق مردم است و ما موظف هستیم این انتقادات را مورد توجه قرار دهیم، افزود: ما معتقدیم که مردم باید مطالبه‌گر باشند و مسئولان را وادار به جوابگویی در خصوص عملکردشان کنند؛ اما حتما بین نقد دلسوزانه و مشفقانه با نقد مخرب و کینه‌توزانه تفاوت وجود دارد.

وی ادامه داد: ما هم در مقابل اعتماد مردم و رأیی که به ما دادند مسئول هستیم و باید در جواب این اعتمادها تلاش کنیم، ما نماز صبح را در کنار مردم به جماعت می‌خوانیم که ملاقات‌های عمومی با مردم در کنار این کارهای فرهنگی و مذهبی، ادامه خواهد داشت.

ایزدی به بازدیدهای میدانی متعدد اعضای شورا و حضور مستمر بین مردم، اشاره کرد و گفت: این حرکات نشان‌دهنده توجه شورا به اعتماد و نظر مردم است و از مردم می‌خواهیم به نمایندگان خود در شورا کمک کنند که این اعتماد، به حل مشکلات نیز کمک وافری می‌کند.

تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای استفاده از تخصص فرهیختگان

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شهرکرد، بیان داشت: کمیسیون‌های مختلف برای استفاده از ظرفیت نخبگان و متخصصان با رویکردهای مختلف راه‌اندازی شده که از جوانان و میانسالان باتجربه استفاده شود تا علاوه بر دغدغه‌های مردم، مطالبات این متخصصان نیز در شورا بررسی و برای اجرا در اختیار شهردار قرار داده شود.

با آغوش باز از نخبگان استقبال می‌کنیم

ایزدی ادامه داد: دین اسلام دین مشورت است و استبداد بر رأی در دین امری پسندیده نیست و اسلام نیز بر شورا و مشورت اصرار دارد و ما نیز از این ظرفیت نخبگان با آغوش باز استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فرصت‌سوزی در شرایط کنونی امری ناپسند است، گفت: از مردم درخواست داریم به فرزندان خود در شورا کمک کنند و به آن‌ها فرصت دهند؛ اعضای شورا همگی با انگیزه هستند که با کمک مردم مصمم‌تر می‌شوند و دغدغه‌های آن‌ها را پیگیری می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها