کد خبر: 531692
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۰۹:۳۵:۱۸
| |

انتقاد تند حبیب کاشانی به انتصابات جدید شهرداری:

پست‌های خلع الساعه را از کجا می‌آوردید؟

عضو شورای شهر تهران گفت: روز گذشته در مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران انتصاب اتفاق افتاد اما نگرانی و گله مدی من این است که این پست های من درآوردی و خلع الساعه از کجا می آید؟

پست‌های خلع الساعه را از کجا می‌آوردید؟
کد خبر: 531692
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۰۹:۳۵:۱۸

حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود، اظهار کرد: از مردم شریف تهران ابتدا عذرخواهی میکنم که ناگزیر هستم در این دو هفته چنین تذکراتی می دهم.

به گزارش برنا، وی افزود: روز گذشته در مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران انتصاب اتفاق افتاد اما نگرانی و گله مدی من این است که این پست های من درآوردی و خلع الساعه از کجا می آید؟ این پست ها باید در گینس ثبت شود خانمی را که پیش از این در روابط عمومی مشغول بود را به عنوان مشاور در طراحی رویدادها و ارتباطات اجتماعی منصوب کردند، اگر می خواهید یکی را نگه دارید، نگه دارید. آیا قبل از این چنین پستی بوده؟ چه اصراری هست که افراد را حتما نگه دارید؟ سفره پهن شده همه می خواهند بهره مند شوند. این پست‌های خلع اساعه چیست و از کجا می‌آوردید؟

کاشانی ادامه داد: تذکری درباره منطقه ۳ هفته گذشته دادم، شهردار منطقه ۳ تماس گرفتند مطالبی را بیان کردند اما ابهامات من را چند برابر کردند. از شهردار منطقه ۳ می‌خواهم اطلاعاتی را بدهند که من بتوانم از همین جا اعلام کنم که ابهاماتم رفع شده است اگر اینطور نشود مجبور می شوم به نهادهای نظارتی گزارش دهم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها