تذکر یک نماینده برای شفاف‌سازی درباره حقوق‌ها

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در تذکری به سه وزیر کابینه، خواستار پاسخگویی به افکار عمومی در باره برخورد و یا تکذیب اخبار منتشر شده در باره پرداخت حقوق نجومی در زیرمجموعه کاری آنها شد.

تذکر یک نماینده برای شفاف‌سازی درباره حقوق‌ها
کد خبر: 531578
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ۱۶:۰۷:۰۶

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جواد اوجی وزیر نفت و سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار پاسخگویی به افکار عمومی درباره برخورد و یا تکذیب اخبار منتشر شده در مورد پرداخت حقوق نجومی در زیر مجموعه وزارتخانه‌های این وزراء شد.

به گزارش فارس، متن کامل تذکر نماینده مردم شاهین شهر به سه وزیر کابینه به شرح زیر است.

خلاصه تذکر: لزوم اطلاع رسانی به افکار عمومی در راستای برخورد و یا تکذیب اخبار منتشره در سایت‌های خبری و فضای مجازی در خصوص پرداختی‌های خارج از ضوابط اداری و غیر متعارف (نجومی)

متن تذکر: جناب آقای وزیر! بر اساس گزارشات رسیده مردمی و همچنین اخبار سایت‌های خبری و فضای مجازی در خصوص پرداختی‌های خارج از ضوابط اداری، حقوق‌های غیرمتعارف (نجومی) و ارقام سرسام آور مبالغ پرداختی به برخی از افرادی خاص در زیر مجموعه‌های آن وزارتخانه، ضمن اینکه موجب شده افکار عمومی نسبت به این موضوع حساس و رنجیده خاطر شود، باعث نوعی یاس و دلسردی در بین کارکنان زحمتکش آن مجموعه نیز گردد. حال این سوال برای افکار عمومی ایجاد شده که اگر این پرداختی‌ها واقعی است چرا با عوامل آن برخورد قاطعی صورت نمی‌گیرد و اگر غیر واقعی است چرا متولیان امر در مقام پاسخگویی و تکذیب آن بر نمی آیند.

لذا ضروریست این موضوع به صورت جدی پیگیری و نتیجه آن سریعا به اطلاع مردم رسانده شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها