شورای ائتلاف کردستان آمادگی کمک به دولت دارد

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: این شورا با بهره‌گیری از نیروهای جوان و انقلابی و تمام ظرفیت‌ها به دولت انقلابی کمک می‌کند و با وحدت و انسجام و همگرایی به عنوان مشاورین امین در کنار دولت خواهند بود.

شورای ائتلاف کردستان آمادگی کمک به دولت دارد
کد خبر: 531143
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۹:۱۹:۴۰

سیدمحمد سادات رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کردستان شامگاه امروز در گردهمایی بزرگ یاوران ولایتمدار دولت مردمی در سنندج اظهار کرد: بصیرت وجه اشتراک بین یوم‌الله‌های مختلفی است که پشت سر گذاشتیم.

به گزارش فارس، وی از نهم دی به عنوان روز تجلی بصیرت و میثاق ملت با ولایت نام برد و افزود:‌ حادثه ۱۹ دی نقطه عطفی در نهضت امام(ره) بود.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: بصیرت نیاز اساسی امروز جامعه است و همه نیروهای سیاسی باید در این حوزه تلاش کند.

به گفته وی، بصیرت اعتقادی بدان معناست که دیگر دعوای فرقه‌ای و قبیله‌ای معنا ندارد بلکه دعوا بین جبهه حق و کفر است.

سادات افزود: بصیرت فرهنگی هم به این معناست که نظام سلطه به منظور بسط هژمونی خود در منطقه تلاش می‌کند ایدئولوژی نظام غرب را با پروسه جهانی‌شدن در دنیا حاکم کند و هویت‌های ملت‌ها و خصوصا کشورهای اسلامی را از بین ببرد.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان اضافه کرد: بصیرت سیاسی هم همان است که مردم در نهم دی تشخیص دادند که دعوا دیگر بر سر چپ و راست نیست بلکه دعوا سر اساس انقلاب است.

وی افزود: مردم با آمدن به صحنه و دفاع از ارزش‌ها طومار فتنه صهیونیستی امریکایی را در هم پیچیدند.

سادات به بصیرت اقتصادی به عنوان بیت‌الغزل شعارهای رهبری طی چند سال اخیر گریزی زد و عنوان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در  این راستا باید شئونی را برای خود تعریف کند و در کناز شأن سیاسی، شأن فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و غیره را مورد توجه قرار دهد.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: این شورا با بهره‌گیری از نیروهای جوان و انقلابی و تمام ظرفیت‌ها به دولت انقلابی کمک می‌کند و با وحدت و انسجام و همگرایی به عنوان مشاورین امین در کنار دولت خواهند بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها