کد خبر: 530784
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۱۲:۱۸:۰۶
| |

پیگیری برای مجوز برقراری مرز هوایی در فرودگاه رامسر

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره پیگیری برای مجوز برقراری مرز هوایی در فرودگاه رامسر، گفت: در صدد گرفتن مجوز مرز هوایی در رامسر هستیم.

پیگیری برای مجوز برقراری مرز هوایی در فرودگاه رامسر
کد خبر: 530784
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۱۲:۱۸:۰۶

سعدالله وطن‌خواه امروز در گفت‌وگویی با خبرنگاران اشاره به پیگیری برای مجوز برقراری مرز هوایی خارجی در فرودگاه رامسر، اظهار کرد: در صدد گرفتن مجوز مرز هوایی در رامسر هستیم.

به گزارش فارس، وی افزود: در ارتباط با این موضوع، پیگیری‌ها و مکاتبات انجام شده و یک‌سری مستندات به سازمان هواپیمایی و وزارت کشور ارسال شده که باید پروسه زمانی طی شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران بیان کرد: امیدواریم این مجوز به‌زودی صادر شود که در این زمینه امیدواری وجود دارد.

این مسؤول با اشاره به پیگیری راه‌اندازی مرز هوایی در فرودگاه نوشهر، اضافه کرد: راه‌اندازی مرز هوایی در فرودگاه نوشهر ازطریق فرمانداری پیگیری شده ولس از فرودگاه رامسر زمانبرتر خواهد بود.

وطن‌خواه در ارتباط با وضعیت پروازها در فرودگاه‌های دشت‌ناز، نوشهر و رامسر، یادآور شد: باتوجه به فصل زمستان پروازها باتوجه به تقاضا نوسان دارد و در مقاطح مختلف زمانی کم و زیاد می‌شود ولی در مجموع روال عادی پروازها برقرار است.

وی با تاکید بر توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه‌های مازندران، خاطرنشان کرد: در طول هفته ۶۸ پرواز در فرودگاه دشت‌ناز ساری، ۱۸ پرواز در فرودگاه رامسر و ۸ تا ۱۲ پرواز در فرودگاه نوشهر انجام می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها