مادر بابک خرمدین:

اگر در کشتن و مثله کردن با شوهرم همکاری نمی کردم مرا می کشت

همسر اکبر خرمدین که به اتهام معاونت در قتل پسر، دختر و دامادش در زندان است صبح دیروز با انتقال به دادسرای جنایی تهران آخرین دفاعیات خود را ارائه داد.

اگر در کشتن و مثله کردن با شوهرم همکاری نمی کردم مرا می کشت
کد خبر: 530593
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۰۸:۱۸:۵۵

روزنامه ایران نوشت: همسر اکبر خرمدین که به اتهام معاونت در قتل پسر، دختر و دامادش در زندان است صبح دیروز با انتقال به دادسرای جنایی تهران آخرین دفاعیات خود را ارائه داد.

صبح دیروز، ایران 70 ساله از زندان به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در مقابل بازپرس محمد جواد شفیعی برای آخرین بار از خود دفاع کرد. این در حالی بود که روز 30 آبان امسال همسر وی به‌نام اکبر خرمدین که با اتهام سه قتل عمدی رو به رو بود در زندان به‌دلیل بیماری جان باخت.

در جلسه دیروز وی بار دیگر مدعی شد در قتل پسر و دختر و دامادش نقشی نداشته و در این باره گفت: از زندان خسته شده‌ام. دیگر توان ندارم . معاونت در قتل‌ها را قبول دارم. من به دستور شوهرم داخل غذاها قرص می‌ریختم و شوهرم آنها را می‌کشت و اجساد را مثله می‌کرد و داخل سطل زباله می‌انداخت. از ترس شوهرم این کار را انجام می‌دادم تا مبادا سرنوشتی مشابه آنها برای من رقم بخورد.

با گرفتن آخرین دفاعیات ایران، بزودی کیفرخواست این پرونده از سوی بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت صادر و پرونده به دادگاه کیفری ارجاع خواهد شد.روز گذشته بازپرس پرونده پس از تفهیم اتهام این زن که معاونت در سه قتل است وی را به زندان بازگرداند. این در حالی است که با توجه به مرگ متهم اصلی پرونده و درخواست اولیای دم مبنی بر دریافت دیه قرار شد از اموال اکبر خرمدین به خواهرش که مادر یکی از مقتولان است به میزان سهمش دیه پرداخت شود.

بر اساس این گزارش، عصر بیست و پنجم اردیبهشت امسال با کشف جسد بابک خرمدین کارگردان و مستند ساز معروف ماجرای قتل وی به دست پدر و مادرش فاش شد و در ادامه خیلی زود پلیس و بازپرس جنایی دریافتند اکبر خرمدین، پدر بابک 10 سال قبل دامادش فرامرز که خواهرزاده‌اش نیز بوده و سپس دخترش را کشته بود.با اعتراف متهمان، پسر و دختر دیگر اکبر از مجازات پدر و مادرشان رضایت دادند و از سویی برادر و خواهر فرامرز نیز از قصاص دایی خود گذشت کردند. از آنجایی که مادر فرامرز مشکل روحی داشت و نمی‌توانست در این خصوص به خاطر کهولت سن و بیماری نظر بدهد، پرونده به مقامات عالی رتبه قضایی ارسال شد تا آنها در این خصوص نظر دهند که سرانجام رأی بر پرداخت دیه صادر شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها