کد خبر: 530567
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۲۱:۲۹:۱۸
| |

زاکانی، شهردار تهران:

اخراج آمریکا از منطقه حاصل خون شهید سلیمانی است

شهردار تهران گفت: حاصل خون شهید سلیمانی و سایر شهدا این شد که ملت های منطقه هم پیمان شدند تا شیطان بزرگ را از منطقه اخراج کنند.

اخراج آمریکا از منطقه حاصل خون شهید سلیمانی است
کد خبر: 530567
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۲۱:۲۹:۱۸

علیرضا زاکانی امشب در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در سالن همایش‌های برج میلاد با بیان اینکه زمانی که دین افیون انسان‌ها نامیده می‌شد، انقلاب اسلامی پا به عرصه گذاشت، اظهار کرد: شرق و غرب تاب دیدن چنین انفجار نور انقلاب را نداشتند و تمام تلاش خود را کردند تا این نور را خاموش کنند ولی مکتب حاج قاسم اجازه نداد دشمن به هدفش برسد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: مکتب حاج قاسم مکتب کسی است که عبد صالح خداست و به مردم عشق می‌ورزد و خود را فدای آرمان این ملت می‌کند. مکتب حاج قاسم، مکتب تبعیت از رهبری و خدمت به مردم است. دشمن به دنبال این بود که به اسم اسلام در منطقه دست به جنایت بزند اما مکتب حاج قاسم اجازه نداد. جریان ناب اسلامی در منطقه با همت حاج قاسم و با وحدت شیعه و سنی شکل گرفت و دشمن از جریان حق شکست خورد.

زاکانی همچنین با تاکید بر اینکه باید راه شهید سلیمانی را ادامه داد، تصریح کرد: شهدا تا ابد مثل خورشید می‌درخشند.حاصل خون شهید سلیمانی و سایر شهدا این شد که ملت‌های منطقه هم پیمان شدند تا شیطان بزرگ را از منطقه اخراج کنند.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: خون حاج قاسم و یاران او تسهیل کننده مسیری است که جامعه بشری از آن به سعادت می‌رسد. ما باید پای پرچمی که شهدا نگه داشته‌اند، بایستیم تا مسیر آنها ادامه یابد. راه آمریکا به شکست می‌انجامد و پرچم الله اکبر و لااله الا الله بر کاخ های جهانیان برافراشته خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها