کد خبر: 530436
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۲:۲۷:۳۷
| |

مدیرعامل متروی تهران عنوان کرد:

تلاش مترو برای توسعه خطوط در غرب تهران

مدیرعامل متروی تهران گفت: ۲۴ ایستگاه در منطقه ۵، طی چند سال آینده به تدریج به مرحله بهره برداری رسیده و در خدمت شهروندان قرار خواهد گرفت.

تلاش مترو برای توسعه خطوط در غرب تهران
کد خبر: 530436
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۲:۲۷:۳۷

صبح امروز جلسه مشترکی با موضوع خط ۱۰ متروی تهران، میان علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران و احسان شریفی شهردار منطقه ۵ و سایر معاونین و مدیران منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه 5، در حاشیه این جلسه، امام با بیان اینکه از سنوات گذشته تلاش گسترده ای برای توسعه خطوط مترو در غرب تهران به ویژه منطقه ۵ آغاز شده است، اظهار داشت: در طراحی هایی که برای تکمیل شبکه حمل و نقل ریلی شهر تهران انجام شده، خطوط مختلفی در منطقه ۵ سرویس دهی و در خدمت شهروندان خواهند بود.

او  افزود: در همین راستا، توسعه غربی خط ۴ متروی تهران، ۴ ایستگاه در منطقه ۵ داراست که در دست احداث و تکمیل است. خط ۶ نیز، ۷ ایستگاه در منطقه دارد که در حال تکمیل آن هستیم. ۳ ایستگاه از خط ۷ متروی تهران نیز در منطقه ۵ قرار گرفته است. ۵ ایستگاه از خط ۱۰ مترو نیز در این منطقه قرار دارد که عملیات آن از ابتدای امسال از منطقه ۲۲ آغاز شده و به زودی در منطقه ۵ نیز شروع خواهد شد.

امام با بیان اینکه خط ۹ از خطوط جدید نیز، ۵ ایستگاه در منطقه ۵ دارد، ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم که در این دوره از مدیریت شهری با اولویت بندی، عملیات اجرایی ۵ ایستگاه از خط ۹ در منطقه ۵ نیز آغاز شود. 

مدیرعامل متروی تهران در پایان تاکید کرد: در مجموع ۲۴ ایستگاه در منطقه ۵، طی چند سال آینده به تدریج به مرحله بهره برداری رسیده و در خدمت شهروندان قرار خواهد گرفت. افتتاح این ۲۴ ایستگاه قطعا منشأ تحول قابل توجهی در بهره مندی مردم خوبمان از شبکه حمل و نقل پاک خواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها