وزیر آموزش و پرورش:

تقلید یا اقتباس علت لنگیدن اقتصاد و آموزش است

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: مدرسه حاج قاسم از هیچ الگویی بیرونی تبعیت نمی‌کند و مکتب او از داشته ها و آموزه های خودش است و بدانید اگر از درون خودمان الگو نسازیم، اسیر می شویم و لنگیدن اقتصاد، آموزش و... به علت تقلید یا اقتباس از الگوهای بیرونی است.

تقلید یا اقتباس علت لنگیدن اقتصاد و آموزش است
کد خبر: 530410
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۱:۰۶:۵۴

یوسف نوری پیش از ظهر امروز ۱۴ دی ماه در آئین اختتامیه جشنواره کشوری فرهنگی _ هنری علمدار گفت: انسان با ولایت کامل می شود و اولین مدافع ولایت حضرت زهرا سلام‌الله علیها است و حاج قاسم سلیمانی به عنوان شیعه پا جای پای ایشان گذاشته بود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: مدرسه حاج قاسم از هیچ الگویی بیرونی تبعیت نمی کند و مکتب او از داشته ها و آموزه های خودش است و بدانید اگر از درون خودمان الگو نسازیم، اسیر می شویم و لنگیدن اقتصاد، آموزش و... به علت تقلید یا اقتباس از الگوهای بیرونی است.

وزیر آموزش و پرورش از پیشنهاد نذر خدمت استقبال کرد و گفت: نظام تربیتی ما باید الگو داشته باشد و این الگو می تواند حاج قاسم سلیمانی باشد.

وی در برنامه درسی، گروه بندی را یک اصل دانست و در ادامه عنوان کرد: هنر دمیدن روح تعهد در کالبد انسان‌هاست.

نوری در ادامه به جشنواره فرهنگی _ هنری اشاره کرد وی افزود: این جشنواره پیام اینکه جهاد تعطیل نشده است، بلکه صورت آن تغییر کرده و گاهی به صورت جنگ نظامی و گاهی جنگ نرم است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در نظام آموزشی باید فاصله حرف و عمل را کم کنیم و فاصله بین بینش و منش را به صفر برسانیم و این هنر را معلمین ما دارند.

به گزارش ایسنا، تعداد  ۹۳ هزار و ۳۷۵ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره کشوری فرهنگی- هنری علمدار مستقر در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ارسال شده  که بر اساس جنسیت ۴۰ هزار و ۸۷ نفر مرد و ۵۳ هزار و ۲۸۸ زن در این جشنواره شرکت کرده اند.

برپایه این گزارش دومین جشنواره فرهنگی-هنری علمدار در محورهای شعر، نمایشنامه، فیلم کوتاه و نماهنگ برای فرهنگیان، در محور نقاشی برای دانش آموزان دوره اول ابتدایی، در محور نقاشی و خط ریز برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی، در محورهای شعر، عکاسی و نقاشی دیجیتال برای دانش آموزان متوسطه اول و در محورهای شعر، داستانک و ویدیو کست برای دانش آموزان متوسطه دوم برگزار شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها