کد خبر: 530080
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۲۱:۴۶:۱۷
| |

رئیس پلیس راه استان اصفهان:

محورهای غربی ناایمن‌ترین جاده‌های استان اصفهان هستند

رئیس پلیس راه استان اصفهان از وقوع بیشترین تصادفات جرحی و فوتی در محورهای غربی استان اصفهان خبر داد.

محورهای غربی ناایمن‌ترین جاده‌های استان اصفهان هستند
کد خبر: 530080
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۲۱:۴۶:۱۷

اصغر زارع، رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار داشت: در بررسی و تجزیه و تحلیل به عمل آمده از آمار تصادفات محورها، با آمار ۳۲ درصدی تصادفات محور غرب در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ مواجه شدیم.

​به گزارش فارس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی در ادامه افزود: در آمار ۹ ماهه تصادفات استان اصفهان، محور غرب ۳۲ درصد، محور شمال ۲۶ درصد، محور شرق ۲۴ درصد و محور جنوب هم ۱۸ درصد از تصادفات جرحی و فوتی را به خود اختصاص داده‌اند که محور غرب بیشترین آمار تصادفات و محور جنوب هم کمترین آمار تصادفات را دارند.

زارع همچنین گفت: از نظر تعداد تصادفات فوتی، محور شمال با ۵۳ فقره فوتی بیشترین آمار تلفات و محور شرق با ۳۰ فقره فوتی کمترین آمار تلفات تصادفات محورهای استان اصفهان را به خود اختصاص داده‌اند و مهمترین علت بروز تصادفات در استان اصفهان، نداشتن توجه به جلو و حواس‌پرتی رانندگان می‌باشد که ۴۸ درصد تصادفات را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان در پایان توصیه کرد: رانندگان عزیز هنگام خستگی و خواب‌آلودگی به هیچ عنوان رانندگی نکنند و در فصل زمستان با تجهیزات کامل رانندگی در جاده‌ها تردد کنند، همچنین از عواملی که منجر به پرت شدن حواس و تمرکز راننده حین رانندگی می‌شود، دوری کنند تا زمستان پیش رو منجر به حوادث ناگوار نشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها