کد خبر: 529710
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۰۷:۱۰:۳۴
| |

معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت خبر داد:

پرداخت معوقات کادر «بهداشت و درمان» تا پایان سال

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از پیگیری و رایزنی برای پرداخت فوق العاده خاص همه پرسنل بهداشت و درمان خبر داد و گفت:پرداخت معوقات کادر نظام سلامت در دستور کار قرار داد و روند پرداخت‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

پرداخت معوقات کادر «بهداشت و درمان» تا پایان سال
کد خبر: 529710
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۰۷:۱۰:۳۴

بهروز رحیمی،معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت  در پاسخ به این پرسش که «سرانجام پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان بهداشت و درمان به کجا رسید؟»،گفت: به طور کلی سیاست وزارت بهداشت و همکاری دولت پیگیری چند خواسته جامعه بهداشت و درمان است.

به گزارش فارس، وی با برشمردن دغدغه‌های مختلف کادر سلامت کشور،ادامه داد:تعرفه گذاری خدمات پرستاری، تبدیل وضعیت نیروها و داشتن امنیت شغلی،عدم اخراج نیروهایی که قرارداد 89 روزه داشتن و بحث فوق العاده خاص است که همه مورد را با سازمان برنامه و بودجه، کمیسیون بهداشت و اعضای هیأت دولت در حال مذاکره هستیم و پله پله جلو می‌رویم.

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تأکید کرد: مطمئن باشید این خواسته‌ای که همکاران بنده و پرستاران دارند جزو دغدغه اصلی وزیر بهداشت است و تاکیدات رئیس جمهور نیز بر همین است.

رحیمی متذکر شد: در آینده نزدیک با گشایش‌هایی که اتفاق می‌افتد برخی از اینها قابل حل است؛ به خصوص تعرفه گذاری خدمات پرستاری که حجت بر ما تمام است که اجرا شود.

وی افزود: بنده به شخصه این موضوع را فرمایش حکومتی می‌دانم که مقام معظم رهبری فرموده و باید انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: صادقانه در حال کار و بررسی در این خصوص در مجلس، وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه هستیم.

رحیمی تأکید کرد: اولویت ما نیز موضوع پرداخت معوقات پرسنل بهداشت و درمان است که به عنوان یک مورد خاص به شکل جدی پیگیری می‌کنیم.

وی یادآور شد: روند پرداخت معوقات را حتما تا پایان سال خواهیم داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها