جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار استان گلستان برگزار شد

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت‌دار استان گلستان امروز به ریاست معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار استان گلستان برگزار شد
کد خبر: 529227
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۸:۲۵:۱۲

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت‌دار استان گلستان بعدازظهر امروز(سه شنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش فارس، در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی،‌گردشگری و صنایع دستی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، استاندار گلستان و مسئولین دستگاه های مربوطه حضور داشتند، توافقات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار این استان در حوزه های مختلف بررسی و تصویب شد.

همچنین در این جلسه بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن هر چه سریعتر طرح های مرتبط با حوزه گردشگری، نیرو، ورزش و جوانان، خانواده و زنان، صنعتی، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، عمرانی و زیرساختی استان گلستان به منظور اشتغالزایی و توسعه و آبادانی این استان تاکید شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها