کد خبر: 528700
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۱۲:۲۹:۳۰
| |

صادقی در نطق پیش از دستور مطرح کرد:

عدم ابلاغ آیین نامه اجرایی مدیریت بحران کشور

عضو شورای شهر تهران گفت: در سال ۹۸، مجلس قانون جدید مدیریت بحران را ابلاغ می‌کند که یکی ار مهمات آن آیین نامه اجرایی است، اما تا به امروز ابلاغ نشده است.

عدم ابلاغ آیین نامه اجرایی مدیریت بحران کشور
کد خبر: 528700
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۱۲:۲۹:۳۰

احمد صادقی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورا اظهار کرد: همیشه سعی شده تا اتفاقات گذشته چراغ راهی برای آینده باشد و ۵ دی فرصتی است که عدم هماهنگی‌ها را برطرف کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، وی ادامه داد: از آقای رییسی رییس جمهور و وزیر کشور برای تشکیل شورای مدیریت بحران کشور تشکر می‌کنم، در گذشته، زیرا این شورا تشکیل نشده بود و در حال حاضر مصوبات بسیار خوبی هم داشته است.

عضو شورای شهر تهران گفت: در سال ۹۸، مجلس قانون جدید مدیریت بحران را ابلاغ می‌کند که یکی ار مهمات آن آیین نامه اجرایی است، اما تا به امروز ابلاغ نشده است، ما  در ۴۰ سال گذشته سنت ملی مخاطرات داشتیم که در حال حاضر متوقف شده است.

وی بیان کرد: مدیریت بحران تهران در سطح ملی است، ولی بودجه آن از اعتبارات ملی نبوده و تا امروز حتی یک ریال هم از بودجه ملی به مدیریت بحران در تهران اختصاص داده نشده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: تقویت ساختار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران هم ضرورت دارد، ولی این سازمان هم باید از عدم تصدی‌گری به امور اجرایی واقف باشد بنابراین باید از تصدی‌گری فاصله گرفت و از کار‌های بی‌اثر و هزینه‌بردار هم پرهیز کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها