تذکر اقراریان به شهردار تهران:

گزارش تکالیف شهرداری را در بودجه ۱۴۰۰ به شورا اعلام کنید

عضو شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران، اعلام کرد که شهرداری باید گزارش تکالیف بودجه ۱۴۰۰ خود را به شورای شهر اعلام کند.

 گزارش تکالیف شهرداری را در بودجه ۱۴۰۰ به شورا اعلام کنید
کد خبر: 528642
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۰۹:۳۴:۳۴

مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در تذکر خود به شهردار تهران، اظهار کرد: جناب آقای زا‌کانی، طبق بخش ه بند یک تبصره یکم بودجه مصوبه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۰ مبنی بر اینکه شهرداری تهران موظف است گزارش واحد درآمدهای اجرایی را به شورای شهر ارسال کنند، شهرداری تهران باید زودتر این اقدام را انجام دهد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: در بند ۷ بودجه، گفته شده علاوه بر سازمان های مذکور در بند فوق، سازمان های دیگر باید مازاد نقدینگی حاصل را از فعالیت های اقتصادی‌شان را به حساب خزانه شهرداری تهران واریز کنند و در مورد دیگر گفته شده که معاونت توسعه شهری شهرداری  باید برای اعضای شورای شهر نام کاربری ایجاد کند تا دسترسی به مسائل مالی داشته باشند اما در دوره جدید صورت نگرفته است.

اقراریان ادامه داد: بند یک تبصره دو، جلسات کمیته تخصیص با رعایت شرایط تخصیص شده هرماه باید برگزار شود و گزارش آن باید اعلام شود اما صورت نگرفته است. این موارد تکالیفی است که در بودجه به آن اشاره شده است و از شهرداری می‌خواهیم به وظایف خود عمل کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها