کد خبر: 527998
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۰:۲۰:۱۶
| |

سرهنگ گودرز،رئیس پلیس فتای تهران:

داروهای سقط جنین در فضای مجازی کشف شد

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: پیش از این پیج‌هایی را شناسایی کرده بودیم که اقدام به فروش اقلام پیشگیری از بارداری می‌کردند.

داروهای سقط جنین در فضای مجازی کشف شد
کد خبر: 527998
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۰:۲۰:۱۶

سرهنگ داوود گودرزی رئیس پلیس فتای تهران بزرگ درباره تبلیغات سلبریتی‌ها در فضای مجازی مبنی بر ارائه مدرک دانشگاهی غیر قانونی، اظهار کرد: وزارت علوم هم اعلام کرد که این تبلیغات فاقد ارزش بوده و مدارک مورد تایید نیست، مردم توجهی نکنند.

به گزارش برنا،وی افزود: پلیس فتا در زمینه تبلیغ مدرک دانشگاهی در فضای مجازی موردی را شناسایی کرده بود که فرد احضار و توجیه شد.

سرهنگ گودرزی درباره فروش اقلام پیشگیری از بارداری در فضای مجازی به دلیل محدودیت در توزیع آن‌ها، بیان کرد: فروش اقلام پیشگیری از بارداری را مانند موارد دارویی در نظر داریم و برخورد لازم را می‌کنیم.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به اینکه فعلا در فضای مجازی تبلیغاتی درخصوص فروش اقلام پیشگیری نداشتیم، افزود: پیش از این پیج‌هایی را شناسایی کرده بودیم که اقدام به فروش این اقلام می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: طی رصد همکاران بنده در پلیس فتا داروهای سقط جنین را که در فضای مجازی تبلیغ می‌شد کشف کردیم و در اختیار مراجع قانونی قرار دادیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها