کد خبر: 527883
|
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۲:۱۳:۱۶
| |

معاون ترافیک پلیس راهور اعلام کرد:

سی ام آذر ماه آخرین مهلت استفاده از وکالت‌نامه‌های منقضی شده کرونایی

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: ۳۰ آذر ماه آخرین مهلت استفاده از وکالت نامه هایی است که در شرایط و وضعیت کرونایی اعتبار آنها منقضی شده است.

سی ام آذر ماه آخرین مهلت استفاده از وکالت‌نامه‌های منقضی شده کرونایی
کد خبر: 527883
|
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۲:۱۳:۱۶

سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور  با اعلام این خبر، اظهار داشت: در شرایطی که با شیوع ویروس کرونا روبرو بودیم و به دلیل وضعیت قرمز منجر به تعطیلی یا مدیریت ارائه خدمات در مراکز شماره گذاری از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا شد قطعاً ارائه خدمات به شهروندان نیز با وقفه روبرو شد.

به گزارش ایرنا، وی در ادامه بیان داشت: پلیس راهور به منظور ایجاد تسهیلات برای هموطنان عزیز و انجام نقل و انتقال آنها موفق به اخذ مجوز ارائه خدمات در مراکز شماره گذاری با ظرفیت ۵۰ درصدی در شرایط قرمز کرونایی شد.

سرهنگ جهانی افزود: پس از بازگشایی مراکز شماره گذاری در وضعیت قرمز کرونایی و موافقت ستاد مقابله با کرونا کلیه وکالت نامه های منقضی شده، در این ایام دارای اعتبار است. لیکن با توجه به بهبود شرایط و علی رغم اطلاع رسانی در چندین نوبت، سی آذر ماه آخرین فرصت برای کسانی است اعتبار وکالت نامه های آنها منقضی گردیده است و با مراجعه به مراکز شماره گذاری می توانند خدمات لازم را دریافت کنند.

وی توصیه و تاکید کرد: متعاملین سعی وافر داشته باشند از فروش وکالتی وسیله نقلیه به جد اجتناب کرده و با مراجعه به مراکز شماره‌گذاری تمام اقدامات قانونی اعم از احراز اصالت خودرو (اتاق و موتور و شاسی و رنگ اصیل باشد و اتاق دو تکه نباشد، فروشنده ممنوع المعامله نباشد، خودرو شکایت قضایی نداشته یا سرقتی نباشد و ... ) فک پلاک متعلق به فروشنده (برای پیشگیری از ثبت تخلفات و جرائم ارتکابی توسط مالک جدید که بنام فروشنده در سوابق ثبت می شود) را انجام دهند، مگر اینکه فروشنده مسافر خارج از کشور باشد یا کسالت جدی داشته و یا به دلایلی به هیچ وجه امکان حضور در مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک را نداشته باشند نسبت به تفویض وکالت اقدام کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها