سید محمد حسینی،معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

کاهش بیکاری، برقراری عدالت در بودجه 1401 دیده شده است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: در بودجه 1401 موضوع کاهش بیکاری، برقراری عدالت، توزیع عادلانه امکانات در استان‌ها و مناطق محروم دیده شده است.

کاهش بیکاری، برقراری عدالت در بودجه 1401 دیده شده است
کد خبر: 527284
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۲۲:۲۵:۴۲

اعتمادآنلاین| سید محمد حسینی در گردهمایی نیروهای انقلابی شهرستان سلسله که امروز 24 آذرماه برگزار شد، اظهار کرد: مردم استان اکنون هم در صحنه هستند و دولت برای حل مشکلات آنان عزم جدی دارد.

به گزارش ایسنا،وی تصریح کرد: اگرچه مشکلات فراوانی از سال‌های قبل روی‌هم انباشته شده اما ظرفیت و استعدادها بسیار و در این مدت کوتاه برخی مشکلات بزرگ از سر راه برداشته شده است از جمله اینکه گرفتاری‌های بسیاری که کرونا ایجاد کرده بود اکنون با تلاش دولت برطرف و آرامشی در کشور حاکم شده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: شاید قبل از این عزم و اراده‌ای برای خدمت نبود اما امروز این عزم و اراده در کشور برای خدمت در دولت وجود دارد و مطمئناً شرایط روزبه‌روز بهتر خواهد شد که باید در این راستا برنامه‌ریزی و توجه به اولویت‌ها عمل شود.

حسینی اضافه کرد: ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال شعار نبود و برای این مهم طراحی و برنامه‌ریزی شده و در بودجه 1401 موضوع کاهش بیکاری، برقراری عدالت، توزیع عادلانه امکانات در استان‌ها و مناطق محروم دیده شده است.

وی بیان کرد: خدمات زیادی در نظام جمهوری اسلامی انجام شده است اما هنوز به حد مطلوب نرسیده‌ایم اما با این حال باید دستاوردها را بیان کرد و مشکلات را هم نادیده نگرفت.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: رئیسی نشان داد یک دولت مردمی شکل داده است که انجام 11 سفر استانی در این مدت کوتاه از عمر دولت سیزدهم، حضور در بین مردم، شنیدن بی‌واسطه صدای آن‌ها و پیگیری برای حل مشکلات این موضوع را به روشنی نشان می‌دهد.

حسینی عنوان کرد: در بحث پیشرفت علم و فناوری، کشور با گذشته قابل مقایسه نیست و الان جایگاه قابل‌توجهی داریم اما این کافی نیست و باید به کمک این دانش مشکلات اقتصادی را حل کنیم و وابستگی را از بین ببریم.

وی اظهار کرد: شهیدان فخری، تهرانی‌مقدم، رضایی‌نژاد، شهریاری و سلیمانی در میادین علم و نبرد نام ایران را بلندآوازه کردند و باید در سایر میادین همچون اقتصاد، صنعت و کشاورزی هم سرآمد باشیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: بدون شک یکی از اولویت‌های دولت بحث عدالت و مبارزه با فساد است و به جد با فساد مبارزه می‌کند ولی مردم هم باید پای‌کار باشند.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز تیم مذاکره‌کننده ما با قدرت و عزت به دنبال دفاع از حق ملت است و در عرصه دیپلماسی هم شاهد توفیقات خوبی در دولت هستیم.

وی اضافه کرد: اکنون در کشور انسجام ایجاد شده است و چندصدایی نداریم، دولت منسجم و ولایی، مجلس انقلابی و قوه قضاییه کارآمد هستند اما کوهی از مشکلات داریم و باید برای حل آن‌ها تلاش کنیم که هم‌اکنون در دولت همین مسیر با قدرت طی می‌شود.

حسینی بیان کرد: دولت در حال تلاش است و در این مدت گشایش‌های خوبی صورت گرفته است با این حال رسانه‌های معاند و بدخواهان سعی دارند با موج‌سواری همه کمبودها را به دولت کنونی نسبت دهند که این درست نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها