کد خبر: 527242
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۱۶:۴۷:۱۵
| |

حجت‌الله عبدالملکی،وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

گسترش بیمه اجتماعی از رویکرد‌های دولت سیزدهم است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موضوع گسترش بیمه اجتماعی و بیمه آتیه از رویکرد‌های دولت سیزدهم است و رئیس جمهور هم به بیمه شدن قشر کمتر حمایت شده و مظلوم جامعه تاکید دارند.

گسترش بیمه اجتماعی از رویکرد‌های دولت سیزدهم است
کد خبر: 527242
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۱۶:۴۷:۱۵

اعتمادآنلاین| همایش سراسری کارگزاران صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر عصر امروز با حضور مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و حضور ویدئو کنفرانسی حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش میزان، بیت‌الله برقراری در همایش سراسری کارگزاران صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر بیمه گفت: روستاییان و عشایر خط مقدمی هستند که کارگزاران این صندوق در آن خدمت می‌کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه جامعه کشاورزان، روستاییان و عشایر غیور میراث فرهنگی کشور ما هستند افزود: امنیت غذایی و سیاسی به دست این جامعه هدف قابل تحقق است.

وی با بیان این که نام صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یک برند است که به آن افتخار می‌کنیم، گفت: حدود هزار و 800 کارگزار موفق، پرتلاش و دغدغه‌مند در سراسر کشور وجود دارد که وظیفه ما حمایت از آنهاست.

در ادامه همایش سراسری کارگزاران صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر «حجت‌الله عبدالملکی» در ارتباط ویدئوکنفرانسی ضمن تشکر از برگزارکنندگان همایش گفت: حدود یک میلیون و 250 هزار نفر از عزیزان ما در مناطق روستایی و عشایری تحت پوشش این صندوق قرار گرفته‌اند که کار ارزشمندی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: موضوع گسترش بیمه اجتماعی و بیمه آتیه از رویکرد‌های دولت سیزدهم است و رئیس جمهور هم به بیمه شدن قشر کمتر حمایت شده و مظلوم جامعه تاکید دارند.

عبدالملکی با بیان این که آینده روشنی را برای صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر رقم خواهیم زد افزود: پیگیری می‌کنیم تا مشکلاتی که برای دیگر صندوق‌ها پیش آمد برای این صندوق حادث نشود.

وی با بیان اینکه وظیفه ماست مشکلات صندوق بیمه اجتماعی و بیمه آتیه را برطرف کنیم افزود: از مدیرعامل صندوق می‌خواهیم تمام حقوق جا مانده و مطالبات کارگزاران صندوق را پرداخت کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان اظهار کرد: در جریان بودجه 1401 هم تلاش کردیم منابع مالی همه صندوق‌های بیمه را تقویت کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها